» آرشیو » نشست شورای مدیران معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد
آرشیو - شهرستان
کد خبر:19008 | ۲۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۱

نشست شورای مدیران معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد

پرتو جنوب

نشست شورای مدیران ارشد معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با حضور معاون، مدیران و روسای ادارات معاونت درمان دانشگاه در محل برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی خدمات پزشکی، درمانی، بهداشتی و گردشگری سلامت برگزار شد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون درمان دانشگاه با اشاره به اهمیت نقش گردشگری سلامت در نظام بهداشت و درمان، گفت: با افزایش دسترسی به اطلاعات و توسعه زیرساخت ‌های درمانی، تقاضا برای گردشگری سلامت روز‌ به ‌‌روز در حال افزایش است.

دکتر «مهرداد شریفی» افزود: از این رو تعداد افرادی که به دنبال خدمات پزشکی در خارج از کشور خود هستند نیز به شکل مستمر در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید:

 به میزبانی علوم پزشکی شیراز؛ چالش های دانشگاه های علوم‌ پزشکی کلان منطقه ۵ کشور در حوزه غذا و دارو بررسی شد

او ادامه داد: مجموعه معاونت درمان دانشگاه در راستای جذب گردشگران سلامت، در حال بررسی و رفع چالش های مراکز درمانی و بیمارستان ها است و تا کنون ۲۸ بیمارستان و مرکز آموزشی درمانی در شیراز، مجوز توریسم درمانی «IPD» را از وزارت بهداشت، دریافت کرده اند.

دکتر «ندا خلیل آزاد» رئیس اداره گردشگری سلامت معاونت درمان دانشگاه نیز گزارشی از فعالیت این نمایشگاه و غرفه های مراکز درمانی و بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی شیراز و عملکرد گردشگری سلامت ارایه داد.

همچنین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه این نشست با همراهی مدیران ارشد و روسای ادارات این معاونت، از غرفه های مختلف این نمایشگاه بازدید و از نزدیک با مسوولان غرفه‌ها دیدار و گفت و گو کردند.

در این بازدید مسوولان مراکز درمانی و بیمارستان ها، چالش های خود را با معاون درمان و مدیران ارشد این معاونت در میان گذاشتند.

در دومین نمایشگاه تخصصی خدمات پزشکی، درمانی، بهداشتی و گردشگری سلامت، غرفه های مختلفی در حوزه‌های گردشگری سلامت، پوست و زیبایی، تغذیه و محصولات سلامت محور، طب سنتی و داروهای گیاهی، تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، فرآورده‌ها و محصولات دارویی، آب درمانی و گردشگری تندرستی برپا شده بود‌.

دومین نمایشگاه تخصصی گردشگری سلامت، از بیست تا بیست و سه دی سال جاری در سالن نمایشگاه های بین المللی فارس، پذیرایی بازدیدکنندگان بود.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×