» آرشیو » نوذری، شهردار کازرون: نقش شهرداری ها در اداره امور شهرها غیر قابل انکار است
آرشیو - شهرستان
کد خبر:16851 | ۱۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۵

نوذری، شهردار کازرون: نقش شهرداری ها در اداره امور شهرها غیر قابل انکار است

پرتو جنوب

شهردار کازرون در جلسه شورای اداری شهرداری گفت: نقش شهرداری ها در اداره امور شهرها غیر قابل انکار است.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی شهردار ی کازرون؛ مهندس رضا نوذری در جلسه شورای اداری شهرداری، به نقش و جایگاه شهرداری ها در اداره امور شهر اشاره کرد و اظهار کرد: شهرداری ها در بین تمامی دستگاه ها، بیشترین ارتباط را با مردم دارند که این موضوع وظیفه شهرداری ها را جهت خدمت رسانی مطلوب تر به مردم بیشتر می کند.
شهردار کازرون تصریح کرد: شهرداری ها یکی از معدود اداراتی هستند که اکثر گروه های علمی با آنها در ارتباط و مشغول کار هستند که از جمله این گروه های علمی می توان به حوزه های حقوقی، عمران، فنی و شهرسازی، فرهنگی، فضای سبز، ایمنی، حمل و نقل و … اشاره کرد.
وی افزود: هر واحد و سازمانی باید در حوزه کاری خود با در نظر گرفتن نیازهای مردم و برنامه ریزی صحیح، امورات مردم را به بهترین نحو انجام دهد.
شهردار کازرون ضمن تبریک روز حسابدار به کارکنان امور مالی و درآمد شهرداری گفت: کار حوزه مالی و درآمد در شهرداری بسیار حساس است و کار در این حوزه نیاز به دقت بالایی دارد که خوشبختانه کارکنان مالی و درآمد با صبر و حوصله، وظیفه خود را به بهترین نحو انجام می دهند.
مهندس نوذری ادامه داد: باید تلاش کنیم تمامی خدمات شهرداری به موقع و به روز انجام شود. بطور مثال اگر در حوزه هدایت آب‌های سطحی، قبل از بارندگی اقدامی انجام ندهیم هنگام بارندگی، خطرات زیادی جان و مال شهروندان را تهدید خواهد کرد.
شهردار کازرون همچنین به اهمیت دهه کازرون اشاره کرد و گفت: براساس هماهنگی هایی که در شورای اداری شهرستان انجام شده، همه ادارات و نیز شهرداری باید ضمن معرفی دستاوردهای کازرون در حوزه های مختلف، تمام تلاش خود را انجام دهند تا کازرون و فرهنگ کازرون به استان و حتی کشور معرفی شود.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×