» آرشیو » امام جمعه کازرون: منابع طبیعی ۲ هزار هکتار زمین کشاورزی در دادین کازرون را تعیین تکلیف کند
آرشیو - شهرستان
کد خبر:16731 | ۱۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۱

امام جمعه کازرون: منابع طبیعی ۲ هزار هکتار زمین کشاورزی در دادین کازرون را تعیین تکلیف کند

پرتو جنوب

مردم شهرستان کازرون امروز پس از اقامه نماز جمعه، با حضور در راهپیمایی ضمن تشیع و بدرقه باشکوه شهید گمنام، با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ آمریکا حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام داشتند.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه کازرون؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه کازرون در نماز جمعه امروز این شهرستان اظهار داشت: نشاط در عمل، نشانه انسان های امیدوار می باشد.
وی ادامه داد: خداوند در درون انسان های مومن، امیدوار و بانشاط،  یاس و ناامیدی راه نمی دهد و جامعه ایمانی یک جامعه با نشاط و برخوردار از روحیه بالا می باشد.
امام جمعه کازرون تصریح داشت: محبوب ترین عمل در نزد خداوند در عمل خوب انسان، مداومت بر داشتن آن است و عمل خیر کم که بر آن مداومت شود چه بسا از عمل زیادی که مداومت نداشتنه باشد بهتر است.
وی با توجه به حضور شهید گمنام در بین مردم شهرستان کازرون اذعان داشت: جایگاه شهدا، جایگاه بالا عند رب که هدیه الهی است می باشد و شهدا عظمت اسلام و دین را رخ جهانیان می کشاند.
حجت الاسلام والمسلمین صباحی یادآور شد: مردم شهرستان کازرون با استقبال عالی در استقبال از شهید گمنام و مراسم تشییع برای این عزیز، با دیگر رشادت ها و شهادت طلبی این منطقه را به رخ همگان نشان دادند.
وی با توجه به جایگاه شهدا در اجابت دعا نزد خداوند متعال خاطرنشان کرد: در جوار شهید گمنام دعا می کنیم برای نابودی اسرائیل، پیروزی رزمندگان اسلام، رفع گرفتاری ها از سرزمین های اسلام، کمک به مردم غزه و نزول باران الهی را مسئلت داریم.
امام جمعه کازرون به برخی مشکلات این شهرستان‌ پرداخت و گفت: خیرین شهرستان با اهدای زمین برای کمک به حل مشکلات و آمدن خدمات خصوصا در روستاها پیش قدم بوده اند ولی متاسفانه شاهد به مزایده گذاشتن ادارات جهت فروش هستیم که نارضایتی مردم را در پی داشته است.
وی به شعار تمرکز زدائی اشاره داشت و بیان داشت: اختیارات تمرکز زادیی از تهران به شهرستان ها واگذار شود چرا که مسولین شهرستان، با مشکلات منطقه خود و یافتن راهکار جهت رفع نمودن آنها به خوبی آشنا هستند.
امام جمعه کازرون به مالکیت زمین رها شده ۲ هزار هکتاری اوقاف در منطقه دادین اشاره کرد و تصریح داشت: ۲۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی منطقه دادین کازرون در اختیار اداره منابع طبیعی می باشد که به دلیل نداشتن اختیارات شهرستان، بدون تکلیف رها شده که جا دارد تعیین تکلیف لازم صورت گیرد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×