» آرشیو » فرماندار کازرون: نمایندگان فرماندار در انتخابات امانت‌دار آرای مردم هستند
آرشیو - سیاسی - شهرستان
کد خبر:19448 | ۲۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۲

فرماندار کازرون: نمایندگان فرماندار در انتخابات امانت‌دار آرای مردم هستند

پرتو جنوب

فرماندار ویژه شهرستان کازرون با اشاره به نقش محوری نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی گفت: نمایندگان فرماندار کلیددار شعبه اخذ رأی هستند و به هیچ عنوان نباید اختیارات خود را تفویض نمایند، صیانت از آراء و سلامت مردم در انتخابات اولویت اساسی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کازرون؛ محمدعلی بخرد در جمع نمایندگان فرماندار شعب اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بخش جره وبالاده ، اظهار داشت: نمایندگان فرماندار باید با تعامل مثبت و سازنده، شعب اخذ رای را مدیریت کنند.

وی افزود: ایجاد آرامش، حفاظت و حراست از آرای مردم و تعامل سازنده با دیگر اعضای شعب، از وظایف اصلی نمایندگان فرماندار در پای صندوقهای اخذ رای است.

فرماندار شهرستان کازرون عنوان کرد: در واقع در زمان برگزاری انتخابات، نمایندگان فرماندار باید به بررسی تمامی ابعاد و جوانب بپردازند و تمامی امور را کنترل کنند.

بخرد با بیان اینکه نمایندگان فرماندار در انتخابات باید نقش محوری در شعبه های اخذ رأی داشته باشند تاکید کرد: حفاظت از رأی مردم به عنوان حق الناس از وظایف نمایندگان فرمانداری و عوامل اجرایی انتخابات است و آنها در شعبه های اخذ رأی باید اشراف کامل بر مسائل شعبه ها و افراد داشته باشند.
فرماندار شهرستان کازرون با تأکید بر ضرورت اهمیت تسلط مجریان به قانون افزود: ویژگی اصلی نماینده فرماندار تسلط به قانون است؛ اصلا پایه و اساس کار انتخابات قانون و اشراف داشتن مجریان برگزاری انتخابات به بند بند قوانین جاری انتخابات است.
مقام عالی دولت در شهرستان کازرون با تاکید بر رعایت بی طرفی در انتخابات بیان کرد: نماینده فرماندار باید در نهایت اصل بی طرفی، سلامت، اجرای قانون و حق الناس دانستن رأی مردم در جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند حداکثر تلاش خود را به کار گیرد.

وی یادآور شد: با برگزاری باشکوه انتخابات، مردم مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان می کوبند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×