» آرشیو » رییس جمهور: نوآوری ‌های پزشکی شیراز برای کشور افتخارآمیز است
آرشیو - شهرستان
کد خبر:14074 | ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۲

رییس جمهور: نوآوری ‌های پزشکی شیراز برای کشور افتخارآمیز است

پرتو جنوب

رییس جمهور در مراسم جشن مهر و آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ ها و موسسات و مراکز آموزش عالی که در دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز برگزار شد، نوآوری های پزشکی شیراز را برای کشور افتخارآمیز خواند.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، آیت الله «سید ابراهیم رییسی» در این آئین که صبح امروز برگزار شد، با اشاره به اینکه نوآوری های پزشکی در شیراز برای کشور افتخار آفرین است، گفت: گردشگری سلامت در این استان فعال شده است و بسیاری افراد از کشورهای همجوار ایران ترجیح می دهند به جای اینکه به اروپا بروند، در شیراز مسائل درمانی خود را پیگیری کنند و در بیمارستان های این شهر تحت معالجه متخصصان ایرانی قرار گیرند.

آیت الله رئیسی اظهار داشت: انتخاب شیراز به عنوان مرجعی برای انجام امور درمانی به این دلیل است که از نظر تخصص در بالاترین سطح و از جهت درمان بهترین شکل درمانی ارائه می شود و علاوه بر آن، هزینه کمتری نیز نسبت به درمان در کشورهای اروپایی باید پرداخت کنند.

در این آئین «محبوبه کرمی»دانشجوی دکترای تخصصی نانوفناوری پزشکی، به نمایندگی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دغدغه های دانشجویان را در حیطه های مختلف بیان کرد.

همچنین جمعی از اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این آئین حضور داشتند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×