» آرشیو » ارائه ۲۶۸۱ خدمت مختلف در بزرگترین مرکز فنی ارتوپدی هلال احمر در جنوب کشور
آرشیو - اجتماعی
کد خبر:15998 | ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۹

ارائه ۲۶۸۱ خدمت مختلف در بزرگترین مرکز فنی ارتوپدی هلال احمر در جنوب کشور

پرتو جنوب

معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر فارس از ارائه دو هزار و ۶۸۱ خدمت مختلف طی هفت ماه اول سال در مرکز فنی ارتوپدی این استان خبر داد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس، غلامرضا ایرانی گفت: مرکز ارتوپدی فنی هلال احمر فارس با مساحت ۷۰۰ متر مربع و فعالیت هشت پرسنل متخصص و مجرب و همچنین بهره مندی از بروز ترین دستگاه های توانبخشی و فعالیت بخش های مختلف، به عنوان بزرگترین مرکز فنی ارتوپدی هلال احمر در جنوب کشور به شمار می آید.

معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر فارس با بیان اینکه طی هفت ماه نخست سال ۱۴۰۲، دو هزار و ۶۸۱ خدمت مختلف به ۵۲۷ مراجعه کننده ارائه گردیده است تصریح کرد: در این مرکز فنی تمام زمینه های لازم در حوزه خدمت رسانی به مردم از جمله آموزش نیروهای متخصص، خرید دستگاه ها و آماده نمودن زیر ساخت های لازم صورت پذیرفته است تا مراجعه کنندگان به ویژه معلولان عزیز بتوانند از بهترین امکانات لازم بهره مند گردند.

ایرانی افزود: طی هفت ماه یاد شده در این مرکز فنی ارتوپدی، تعداد ۲۰۴ اندام مصنوعی، ۳۰۲ وسایل کمکی و همچنین ۲۲ کفش و کفی طبی به ارزش تقریبی هفت میلیارد ریال ساخته و ارائه گردیده که در این بین با مساعدت مالی ۹۲۰ میلیون ریالی جهت مددجویان محترم خدمت ویژه به صورت رایگان یا نیم بها به این عزیزان صورت گرفته است.

معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر فارس در پایان گفته های خود از تولید تمامی ارتز، پروتز و اندام های مصنوعی با تکنولوژی اسکن و پرینت سه بعدی بدون دخالت دست و نیاز به قالب گیری برای اولین بار در مراکز دولتی ایران، در مرکز جامع توانبخشی هلال احمر استان فارس تا پایان سال جاری خبر داد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×