» شهرستان » برگزاری همایش تجلیل از همیاران مهربان ترافیک در شیراز
شهرستان
کد خبر:21521 | ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۸

برگزاری همایش تجلیل از همیاران مهربان ترافیک در شیراز

پرتو جنوب

شب گذشته همایش تجلیل از همیاران مهربان ترافیک با حضور جانشین رئیس پلیس راهور استان فارس در مجتمع فرهنگی تفریحی طلائیه فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از  خبرگزاری پلیس، در این مراسم جانشین رئیس پلیس راهور استان با بیان اینکه همیاران مهربان ترافیکی متشکل از افراد شاخص، حزب الله و متعهد و از آگاهی و درک اجتماعی بالایی برخوردارند، بیان کرد: همیاران پلیس یاری دهندگان ما در اجرای هر چه بهتر قوانین و کاهش تخلفات رانندگی هستند.

وی افزود: این گروه از همیاران اغلب اوقات فراغت خود را وقف امنیت ترافیکی و نظم شد و آمدی خیابان‌های شیراز کرده‌اند و در ایام معمول در معابر و تقاطع‌های با حجم ترافیک بالا و در ایام خاص مثل نوروز در اطراف اماکن تاریخی و زیارتگاهی، ورودی‌ها و خروجی‌های شهر اقدام به خدمات ترافیکی به مردم می‌نمایند.
سرهنگ “فرج‌الله موسوی” گفت: عملکرد خوب همیاران مهربان ترافیک در کلانشهر شیراز و تذکرات آنان در خصوص پیشگیری از تخلفات رانندگان باعث کاهش تصادفات رانندگی می‌شود.
در ادامه مدیر عامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز با بیان اینکه فرمانده انتظامی استان فارس، فرماندهی مومن، متعهد، ولایت‌مدار، مردم‌دار و پای کار است، عنوان داشت: همیاران مهربان ترافیک حدود ۷ سال است که به صورت مستمر در چهارراه‌های کلان‌شهر شیراز مستقر هستند و بدون هیچ چشم‌داشتی اقدام به برقراری نظم و امنیت ترافیکی می‌کنند.
سیدعبدالرضا دستغیب، با بیان اینکه دستیابی به نظم و امنیت پایدار بدون حمایت‌های بی دریغ مردم و مسئولان میسر نخواهد شد، تصریح کرد: همیاران مهربان ترافیک در این راستا بسیار مثمرثمر هستند و آمادگی کامل دارند که در طول سال کار فرهنگ‌سازی را به نحو مطلوب انجام دهند.
گفتنی است در پایان از طرف مجمع خیرین جوایزی به سرهنگ موسوی به نمایندگی از سردار “رهام‌بخش حبیبی” اهدا شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×