» آرشیو » اعضای هیئت اجرایی انتخابات مجلس در کازرون انتخاب شدند
آرشیو - شهرستان
کد خبر:13759 | ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۸

اعضای هیئت اجرایی انتخابات مجلس در کازرون انتخاب شدند

پرتو جنوب

از میان ۳۰ معتمد محلی در کازرون با رای گیری، ۸ عضو اصلی و ۵ عضو علی البدل هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کازرون انتخاب شدند.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کازرون، در جلسه تشکیل هیأت اجرایی انتخابات ۱۴۰۲ اسفند ماه جاری که در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد، ۸ عضو اصلی و ۵ عضو علی البدل هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان انتخاب شدند که به این ترتیب بیشترین آرا را سید یدالله حسینی ،حسین صفری ،محمد کاظم فاضل پور،محسن توحیدیان ، سید مصطفی پایمرد،سجاد شریفی ،عبدالرضا یزدانی ،عبدالرسول روزبه به خود اختصاص دادند که به عنوان ۸ عضو اصلی هیئت اجرایی انتخابات ۱۱ اسفندماه سال جاری در شهر و بخش مرکزی کازرون فعالیت خواهند داشت.

محمدعلی بخرد فرماندار ویژه شهرستان کازرون در این جلسه اظهارداشت: براساس قانون افراد معتمدین محلی با نظر فرمانداری شهرستان کازرون و مشورت هیئت نظارت بر انتخابات از میان قشرها و جریان های مختلف شهر کازرون تعیین شدند.
نماینده عالی دولت در شهرستان کازرون اظهار داشت: اولین کار ترسیم نقشه راه انتخابات در چارچوب فرمایشات مقام معظم رهبری بر اساس مؤلفه‌های چهارگانه مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت است که هر کدام سلسله اقداماتی را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه انتخابات یکی از میدان‌های مهم همبستگی و زمینه ساز پیشرفت جامعه و شاخص مهم ارزیابی نظام است،افزود: به حول و قوه الهی انتخابات پیش رو نیز به شایسته‌ترین شکل ممکن رقم خواهد خورد.

فرماندارکازرون با بیان اینکه ما موظف به تأمین سلامت و امنیت انتخابات هستیم، بیان کرد: لازم است همه برای انتخاباتی پر شور در کشور وشهرستان تلاش کنیم.
وی افزود: انتخاب مجموعه ۳۰ نفری معتمدین محلی برای شهر و روستاهای بخش مرکزی کازرون از میان افراد مومن، معتمد و کاردان و از همه چهره ها و گرایش‌های سیاسی صورت گرفته است.

در ادامه رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان بر لزوم همکاری همه دستگاه ها بر مبنای قانون تاکید کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری یک انتخابات باشکوه در چارچوب قانون استفاده کنیم که این امر نیازمند همکاری و تلاش همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات است.
حجت الاسلام حاجی پور،مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در کازرون اظهارداشت: حضور منتخبین و معتمدین محلی در هیئت اجرایی انتخابات نشان دهنده این است که سرنوشت مردم توسط خود مردم رقم می‌خورد.

گفتنی است؛ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال در کشور برگزار خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×