» آرشیو » مدال طلای پرس سینه، بر گردن ورزشکار پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی شیراز
آرشیو - ورزشی
کد خبر:18392 | ۱۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۹

مدال طلای پرس سینه، بر گردن ورزشکار پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی شیراز

پرتو جنوب

در مسابقات قهرمانی باشگاه های استان فارس، پیشکسوت و ورزشکار دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفق به کسب مقام قهرمانی و همچنین مدال طلای این رقابت ها شد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز، مدیر تربیت بدنی دانشگاه با اعلام این خبر گفت: «علی اصغر بذرگر» کارمند بازنشسته و ورزشکار پیشکسوت این دانشگاه موفق شد تا مدال طلای مسابقات قهرمانی باشگاه ها و انتخابی کشوری در رشته پرس سینه را بر گردن خود بیاویزد.

مهندس «امین دانشور» افزود: بازنشسته و پیشکسوت ورزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفق شد تا با تلاش فراوان در مسابقات قهرمانی باشگاه های استان که به میزبانی شهرستان زرقان برگزار شد، در وزن ۸۳ کیلوگرم افتخار آفرینی کند.

او ادامه داد: در این مسابقات که همزمان برای انتخاب قهرمانان کشوری و با حضور ۳۴۰ ورزشکار از استان فارس برگزار شد، «علی اصغر بذرگر» موفق شد تا با کسب بالاترین امتیاز و ثبت رکورد ۹۷ و نیم کیلوگرم در رده سنی خویش، مقام قهرمانی استان را به نام خود رقم بزند.

او با تبریک به این پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برای همه ورزشکاران این مرکز آموزش عالی پزشکی به ویژه پیشکسوتان دانشگاه، آرزوی سلامت و بهروزی کرد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×