» آرشیو » دانش آموز کازرونی، نایب قهرمان مسابقات ورزش زورخانه ای کشور شد
آرشیو - شهرستان - ورزشی
کد خبر:8523 | ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۴

دانش آموز کازرونی، نایب قهرمان مسابقات ورزش زورخانه ای کشور شد

پرتو جنوب

دانش آموز کازرونی، مدال نقره مسابقات کشوری ورزش زورخانه ای دانش آموزان را بر گردن آویخت.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، ارشیا رزمی دانش آموز پایه هشتم دبیرستان غیردولتی سما این شهر، با درخشش خود در رشته چرخ تیز منهای ۵۰ کیلوگرم ورزش روزخانه ای، توانست با کسب مقام دوم، مدال نقره سی و نهمین دوره از مسابقات کشوری ورزش زورخانه ای دانش آموزان را به نام خود ثبت کند و بر سکوی نایب قهرمانی جای گیرد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون، معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناس تربیت بدنی این مدیریت، ضمن ابراز خرسندی در پی افتخارآفرینی ارشیا رزمی در مسابقات کشوری و تبریک به این دانش آموز، خانواده وی، معلمان و عوامل همراه در مسیر کسب این موفقیت، توفیق روزافزون و موفقیت در تمامی مراحل زندگی را برای یکایک دانش آموزان این شهرستان، از خداوند متعال آرزومندند.

گفتنی است در سی و نهمین دوره از مسابقات کشوری ورزش زورخانه ای دانش آموزان مقطع متوسطه اول، تیم ۱۲ نفره استان فارس، ۳ طلا، ۸ نقره و ۴ برنز و در مجموع ۱۵ نشان رنگارنگی مسابقات را کسب کرد.

همچنین در رشته تیمی ۶ نفره، تیم استان فارس متشکل از سبحان پسته خندان، ارشیا رزمی، ابوالفضل سجادیان، امید کاظمی، امیرحسین شاطری و محمدرضا عسکری با درخشش خود توانست در رده دوم قرار بگیرد و ۶ مدال نقره کسب کند.

شایان ذکر است کاروان ورزش زورخانه ای استان فارس با ۱۲ دانش آموز متوسطه اول در سی و نهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور از ۱۰ تا ۱۴ مرداد به میزبانی استان کرمان شرکت کرد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×