» شهرستان » ورود دادستان شهرستان کازرون برای رفع نقاط حادثه‌خیز جاده کازرون- شیراز
شهرستان
کد خبر:23003 | ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۸

ورود دادستان شهرستان کازرون برای رفع نقاط حادثه‌خیز جاده کازرون- شیراز

پرتو جنوب

با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کازرون؛ رفع نقاط حادثه‌خیز محور مواصلاتی کازرون- شیراز در دستور کار مسئولین ذیربط قرار گرفت.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان کازرون؛ در راستای صیانت و پیگیری حقوق عامه روز یکشنبه مورخ ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳، محمد بازیار نماینده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کازرون با همراهی ستوان جعفری معاون پلیس‌راه، منصوریان رئیس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای و جمشیدی رئیس مرکز فوریت های پزشکی ۱۱۵ اورژانس شهرستان، از نقاط حادثه‌خیز محور مواصلاتی کازرون – شیراز بازدید میدانی به عمل آوردند.

در جریان این بازدید و در راستای پیشگیری از وقوع جرم و خسارت‌های جانی و مالی برای شهروندان، ضمن هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های متولی برای تسریع در رفع نواقص، با تعیین مهلت ادارات متولی ملزم به رفع نواقص جاده ای شدند.

همچنین بهسازی، تعریض، نصب علائم هشدار دهنده، مسدود نمودن دوربرگردانهای اضافی و خطرناک، نصب و استقرار دوربین های کنترل سرعت، نصب روشنایی در جاده مواصلاتی شهرستان مورد تأکید قرار گرفت.

در حاشیه این بازدید بر نحوه عملکرد و پیشرفت کار پیمانکاران جاده مذکور نظارت به عمل آمد و ملزم شدند نسبت به تسریع امور مصوب شده از جمله اصلاح هندسی جاده، نصب علائم هشداری کاهنده سرعت، خط‌کشی محور‌ها، مرمت آسفالت جاده و آگاه‌سازی رانندگان از نقاط حادثه‌خیز، ظرف مهلت تعیین‌ شده اقدام نمایند. در غیر این صورت از باب ترک فعل، علیه آنان اعلام‌ جرم صورت خواهد گرفت.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×