» شهرستان » پاکسازی ۲۵ هزار متر مربع از اراضی بایر و زمین های باز در شهرداری منطقه ۹ شیراز
شهرستان
کد خبر:33393 | ۱۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۴

پاکسازی ۲۵ هزار متر مربع از اراضی بایر و زمین های باز در شهرداری منطقه ۹ شیراز

پرتو جنوب

در نیمه اول مهر ماه پاکسازی ۲۵ هزار متر مربع از اراضی بایر و زمین های باز در شهرداری منطقه ۹ شیراز صورت گرفت.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹ شیراز، عبدالصالح رستم زاده شهردار منطقه ۹ شیراز از پاک‌سازی زمین‌های بایر و بی‌دفاع شهری و جمع‌آوری بیش از ۹۰ سرویس کامیون، شاخه و برگ، خاک و نخاله‌های ساختمانی باهدف رفع مشکلات زیست‌محیطی و آراستن چهره و منظر شهری خبر داد.

رستم زاده از تداوم عملیات پاک‌سازی زمین‌های بایر و قطعات خالی خبر داد و افزود: پاک‌سازی و هم‌سطح سازی زمین‌های بایر باهدف ارتقاء سلامت و بهداشت محیط شهری، رفع مشکلات زیست‌محیطی و آراستن چهره و منظر شهری و همچنین تأمین رفاه و آسایش شهروندان در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.

وی بر اهمیت ساماندهی زمین‌های بایر تأکید کرد و گفت: با توجه به کثرت این زمین‌ها و هم‌جواری آن با بافت‌های مسکونی، پاک‌سازی و نخاله برداری آن‌ها به‌صورت مستمر انجام می‌شود.
شهردار منطقه ۹ شیراز بابیان این مطلب که در ۱۵ روز ابتدای مهر ماه بیش از ۲۵ هزار متر مربع تسطیح در زمین‌های خالی صورت پذیرفته، ادامه داد: با توجه به اینکه زمین‌های خالی سیمای بصری شهر را مخدوش می‌کند و اگر از وجود زباله، خاک و نخاله پاک‌سازی نشود محلی برای فعالیت حشرات و جوندگان موذی می‌شود که سلامت شهروندان را به خطر خواهد انداخت.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×