» آرشیو » پایان عملیات نظارت ستادی از فرماندهی انتظامی استان فارس
آرشیو - حوادث
کد خبر:16800 | ۱۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۷

پایان عملیات نظارت ستادی از فرماندهی انتظامی استان فارس

پرتو جنوب

سرپرست هیأت نظارت ستادی و رئیس مرکز عملیات بازرسی کل فراجا از پایان عملیان نظارت ستادی از فرماندهی انتظامی استان فارس و تحقق مرحله اول اهداف این نظارت خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب، سردار “رضا علی رجبی” در گفت و گو با  خبرگزاری پلیس، پایان عملیات نظارت ستادی از فرماندهی انتظامی استان فارس را همراه با تحقق بخش زیادی از اهداف تعیین شده اعلام کرد و اظهار داشت: از حُسن همکاری و همراهی مجموعه انتظامی استان فارس با تیم های نظارت ستادی قدردانی می نمایم.
وی نتایج نظارت ستادی از فرماندهی انتظامی استان فارس را مثبت ارزیابی کرد و با بیان اینکه در تمامی بخش های ارزیابی شده شاهد تلاش و مجاهدت همکاران انتظامی در مسیر انجام وظایف و مأموریت های محوله بودیم، افزود: در این مسیر مشکلات و تنگناهای موجود مانع جدی در انجام وظایف نبوده و بحمدالله همکاران انتظامی پر تلاش و با روحیه و انگیزه خیلی خوب انجام وظیفه می کنند.
سرپرست هیأت نظارت ستادی و رئیس مرکز عملیات بازرسی کل فراجا با اشاره به مأموریت های گسترده کارکنان انتظامی در ارائه خدمت به مردم و تأمین نظم و امنیت عمومی، نقش فراجا را در بین سایر سازمان ها در این خصوص بی بدیل و بسیار تأثیرگذار عنوان کرد.
سردار رجبی گفت: وجود راهبری هوشمندانه و مدبرانه در سازمان عظیم انتظامی و همچنین حاکم بودن روحیه خدمتگزاری و ولایت مداری در کارکنان انتظامی توأم با ایثارگری و از خود گذشتگی، موجب دریافت مدال افتخار “مجاهدان فی سبیل الله” از سوی فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) گردیده است.
وی تصریح کرد: با بهره گیری از تدابیر فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، رسیدن به اهداف و قله های تعیین شده در تمامی بخش ها به عنوان یک اولویت در تمام برنامه ها و طرح های ستادی و عملیاتی بوده و در دستور کار بخش های مختلف می باشد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×