» حوادث » پایان قدرت نمایی اراذل و اوباش در شیراز
حوادث
کد خبر:26592 | ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۱

پایان قدرت نمایی اراذل و اوباش در شیراز

پرتو جنوب

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی، اراذل و اوباش سابقه‌دار در یک عملیات ضربتی در شیراز دستگیر شد.
به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ “محمد عبادی‌نژاد” در گفت‌وگو با خبرگزاری پلیس، در بیان جزئیات این خبر بیان داشت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر اینکه فردی با چوب، شمشیر و اسلحه اقدام به رعب و وحشت و تهدید و قدرت‌نمایی برای شهروندان می‌نماید که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران پلیس امنیت عمومی استان تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و رصد هوشمندانه فضای مجازی موفق شدند اراذل و اوباش سابقه‌دار را شناسایی و وی را در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید:

 قتل پدرزن با کلت کمری

معاون عملیات پلیس فارس با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، تصریح کرد: در سوابق متهم جرائمی از قبیل قدرت نمایی با سلاح سرد، تهدید و ایجاد ضرب و جرح عمدی با سلاح سرد به چشم می‌خورد.
سرهنگ “عبادی‌نژاد” با بیان اینکه استقرار نظم و امنیت در جامعه از وظایف ذاتی پلیس است، خاطر نشان کرد: پلیس با پوشش اطلاعاتی کامل، به هیچ عنوان اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش و هنجارشکنان را نخواهد داد.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×