» آرشیو » پایان کار سارق کیوسک های تلفن عمومی شیراز با ۵۵ فقره سرقت
آرشیو - حوادث
کد خبر:20807 | ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۴

پایان کار سارق کیوسک های تلفن عمومی شیراز با ۵۵ فقره سرقت

پرتو جنوب

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری سارق تلفن کیوسک معابر و اماکن عمومی و کشف ۵۵ فقره سرقت در شیراز خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از خبرگزاری پلیس؛ سردار “یوسف ملک‌‎زاده” در تشریح جزییات این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت تلفن کیوسک معابر و اماکن عمومی در سطح شهرستان شیراز، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران کلانتری “۳۲ گلشن” تحقیقات خود را آغاز و با انجام اقدامات پلیسی، یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در بازرسی از منزل متهم ۲۷۹ قطعه اوراق شده مربوط به کیوسک تلفن عمومی، گوشی، بورد، محافظ تلفن، شماره‌گیر و صفحه نمایشگر، ۲ عدد آیفون درب منازل و ۳ عدد ترانس برق کشف شد.
سردار “ملک‌زاده” با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه ۶ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهم در بازجویی اولیه به ۵۵ فقره سرقت اعتراف کرد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد، گفت: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×