» آرشیو » با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ روند انتقال دانشکده ها به پردیس دانشگاه در شهر صدرا بررسی شد
آرشیو - شهرستان
کد خبر:12051 | ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۴

با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ روند انتقال دانشکده ها به پردیس دانشگاه در شهر صدرا بررسی شد

پرتو جنوب

نشست بررسی اقدامات انجام شده برای انتقال دانشکده ها به پردیس دانشگاه در شهر صدرا با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رییس دانشگاه در این نشست همدلی و همراهی را از رمزهای موفقیت هر سازمان برشمرد و از اعضای این نشست خواست تا در زمینه انتقال دانشکده ها نیز با همین رویکرد، تلاش کنند.
دکتر «سید وحید حسینی» همچنین راهکارهایی پیرامون سرعت بخشیدن به روند راه اندازی مراکز علمی و انتقال دانشکده ها از شیراز به پردیس دانشگاه در شهر صدرا، ارایه داد.
مسوول ارشد حوزه سلامت فارس ابراز امیدواری کرد تا با لطف خداوند، این تلاش ها در راستای گام برداشتن برای خدمت به مردم، خدمت به آموزش، بهداشت و درمان جامعه باشد.
دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز در این نشست، گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه پیشبرد روند تکمیل پروژه های احداث دانشکده ها و دیگر مراکز مجموعه پردیس دانشگاه ارایه داد.
همچنین مدیران ارشد دانشگاه به تبادل نظر پیرامون اقدامات انجام شده و پیش رو، توسعه محوطه سازی پردیس دانشگاه و راهکارهای مربوط به ایاب و ذهاب پرداختند.
این نشست که صبح امروز، بیست و ششم شهریور ۱۴۰۲، در مسجد پردیس دانشگاه در شهر صدرا صبح امروز یکشنبه برگزار شد؛ با بازنگری برنامه ها و پیش بینی های موردنیاز برای انتقال کارکنان و مراکز علمی دانشگاه، همراه بود.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×