» حوادث » پلمب انبار احتکار و قاچاق ۱۲۸ میلیاردی لوازم پزشکی و بهداشتی در شیراز
حوادث
کد خبر:26405 | ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۴

پلمب انبار احتکار و قاچاق ۱۲۸ میلیاردی لوازم پزشکی و بهداشتی در شیراز

پرتو جنوب

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از پلمب انباری خبر داد که ۱۲۸ میلیارد ریال لوازم پزشکی و بهداشتی درون آن احتکار و قاچاق شده بود.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از خبرگزاری پلیس؛ سردار “یوسف ملک‌زاده” با اعلام این خبر بیان کرد: در اجرای طرح‌های مقابله با محتکران کالاهای اساسی و همچنین قاچاق، روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان موفق شدند یک انبار نگهداری لوازم پزشکی و بهداشتی احتکار را در یکی از محله‌های شیراز شناسایی کنند.
وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات لازم و حصول اطمینان از احتکار کالا در انبار مذکور با هماهنگی مرجع قضایی به همراه کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید:

دپو نوشیدنی قاچاق در شیراز لو رفت

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از این انبار، انواع لوازم پزشکی و بهداشتی احتکار و قاچاق کشف شد، تصریح کرد: ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان مربوطه، ۱۲۸ میلیارد ریال برآورد شده است.
سردار “ملک‌زاده” با اشاره به اینکه پلیس با هرگونه اقدامی که به اقتصاد کشور لطمه وارد کند به شدت برخورد می‌کند، از شهروندان درخواست می‌شود هرگونه اخبار مربوط به فاچاق و احتکار کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند تا اقدامات قانونی در اسرع وقت انجام شود.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×