» ورزشی » پنج فوتبالیست از فارس به اردوی تیم ملی بانوان جوان دعوت شدند
ورزشی
کد خبر:22857 | ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۹

پنج فوتبالیست از فارس به اردوی تیم ملی بانوان جوان دعوت شدند

پرتو جنوب

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان جوان، ۲۴ بازیکن را به اردوی این تیم دعوت کرد که در بین آنها استان فارس و تهران با پنج بازیکن بیشترین سهمیه دارند.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از ایرنا،‌ مینا بابویه، آریانا جوزانی و مهدیس رستمی از شیراز ، اسماء قاعدی ( نورآباد ممسنی) و فاطمه نوری (کازرون) پنج بازیکن دعوت شده از فارس هستند.

ظرفیت خوبی که مغفول مانده

دعوت شدن پنج بازیکن از فارس نشان از ظرفیت خوب بانوان فوتبالیست این استان می دهد که باید مورد توجه قرار گیرد چرا که بانوان فارس سالهاست با مشکلات زیادی از جمله نبودن حامیان مالی و زیرساخت های مناسب مواجه هستند و این ظرفیت مغفول مانده است.

پس از فارس و تهران که بیشترین سهمیه دارند،‌ گیلان با سه بازیکن، مازندران و کردستان هم با ۲ بازیکن در رتبه های بعدی جای دارند و استان های آذربایجان شرقی،ٰ اصفهان، خراسان رضوی، کرمانشاه، ‌بوشهر، قزوین، کرمان و همدان هم هر کدام یک بازیکن در این اردو دارند.

اردوی تیم ملی از ۱۵ تا ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ در تهران برگزار می شود و تیم ملی جوانان خود را برای انجام مسابقات آسیایی در سال جاری آماده می کند.

پس از ابطال مجمع انتخاباتی هیات فوتبال فارس توسط دادستان و بازگشت این هیات به دوره سرپرستی بر اساس فراخوان جدید در بهمن ماه سال گذشته، ۱۶ نفر برای نشستن بر کُرسی داغ و پر در آمد هیات فوتبال فارس ثبت نام کردند و این در حالی است که بسیاری از هیات های ورزشی فارس مدت هاست به صورت سرپرستی اداره می شود اما استقبال چندانی برای ثبت نام صورت نمی گیرد.

مجمع انتخابی هیات فوتبال فارس دوم اسفندماه ۱۴۰۱ با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و اعضای مجمع در شیراز برگزار شد اما این پایان ماجرا نبود چرا که این مجمع با چالش های زیادی روبرو شد ودر نهایت هم باطل شد.

هیات فوتبال فارس افزون بر یک سال است که به صورت سرپرستی اداره می شود و با وجود اینکه کاندیداها مشخص شدند معلوم نیست مجمع انتخابی چه زمانی برگزار می شود؟

Print Friendly, PDF & Email
  • ×