» آرشیو » اجرای پویش لبخند مهربانی زمستانی هیات ورزش های همگانی استان فارس
آرشیو - شهرستان - ورزشی
کد خبر:17813 | ۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۴

اجرای پویش لبخند مهربانی زمستانی هیات ورزش های همگانی استان فارس

پرتو جنوب

پویش لبخند مهربانی زمستانی هیات ورزش های همگانی استان فارس در سراسر استان فارس آغاز شد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان فارس، محمدرضا جعفری رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس از پویش جمع آوری البسه گرم در زمستانی تحت عنوان لبخند مهربانی زمستان هیات ورزش های همگانی استان فارس خبر داد و گفت: پویش لبخند مهربانی زمستان، در تمام استان با محوریت هیات های همگانی سراسر استان فارس، لباس‌های اهدایی مردم را جمع‌آوری و به دست کودکان نیازمند خواهد رساند.

وی اظهار کرد: از جمله بخش های این پویش می‌توان به اهدای لباس توسط هم استانی ها و جمع آوری آن تا پایان دی ماه اشاره کرد.
این مقام مسئول تصریح کرد: این پویش خودجوش از ابتدای دی ماه آغاز شده و تا پایان دی ماه با هدف تامین لباس برای کودکان و خانواده های نیازمند اجرا خواهد شد، لباس‌های اهدایی مردم برای نیازمندان شهرستان های فارس جمع‌آوری و بسته‌بندی و با نهادهای حمایتی جهت توزیع هماهنگ خواهد شد. تحویل‌گیری و آماده‌سازی‌های لباس‌ها به صورت روزانه انجام شده و ادامه خواهد یافت.
جعفری اضافه کرد: دبیرخانه‌ اجرایی این پویش، کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس خواهد بود و این پویش به صورت سراسری در استان فارس انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه این پویش تا پایان توزیع لباس‌ها ادامه دارد و در آینده پویش‌های خیریه‌ دیگری نیز راه اندازی می‌شود، بیان کرد: تاکنون بیش از ۱۰۰ بسته لباس گرم برای نیازمندان استان فارسی اهدا شده است و پیش بینی می شود بیش از ۱۰۰۰ خانوار از این هدایا بهره مند شوند.
جعفری با بیان اینکه این پویش با هدف ترویج فرهنگ مسئولیت ‎پذیری و کمک به همنوعان در بین اقشار جامعه به خصوص نسل جوان تشکیل شده است، ادامه داد: اطلاع رسانی و تبلیغات این پویش عمدتا در فضای مجازی و نرم افزارهای ارتباطی تلفن همراه صورت گرفته است.
عضو هیئت رئیسه هیات ورزش های همگانی استان فارس یادآور شد: خیرین و خیراندیشان نوع دوست می توانند جهت مشارکت در این پویش و اطلاع از این اقدام خداپسندانه با شماره ۰۹۳۳۹۱۱۰۶۲۸ تماس حاصل نموده و کمک های نقدی و غیر نقدی خود را جهت کمک به نیازمندان اهدا نمایند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×