» آرشیو » مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های فارس: پیشرفت پروژه های عمرانی مطلوب است
آرشیو - اجتماعی
کد خبر:19868 | ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۴

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های فارس: پیشرفت پروژه های عمرانی مطلوب است

پرتو جنوب

سیدعلی سید نصیری، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان فارس در بازدید از سه پروژه عمرانی سازمان گفت: خوشبختانه به واسطه روحیه جهادی و تلاش کارکنان این مجموعه، پروژه های عمرانی پیشرفت فیزیکی قابل قبولی دارند.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمانهمیاری شهرداری های استان فارس؛ سید علی سید نصیری افزود: سه پروژه آسایشگاه جنت، آسایشگاه سلمان و ساختمان مدیریت بحران استانداری فارس که جامعه هدف آن ارائه خدمات به جانبازان، ایثارگران و کارکنان استانداری است، طی هشت ماهه گذشته تاکنون روند اجرایی مطلوبی داشته اند.
وی عنوان کرد: مرتفع کردن نیاز و خواسته های شهروندان، شهرداری ها و ارائه خدمات در زمینه های مختلف در راستای کسب رضایت جامعه هدف است که باعث ارتقاء کیفیت زندگی در آن شهر و استان می شود.
سید نصیری درخصوص پروژه های در دست اجرا اظهار داشت: پروژه آسایشگاه روانپزشکی جانبازان جنت در دو طبقه با اسکلت فلزی، پیچ و مهره با سقف عرشه فولادی که در حال حاضر نما و تاسیسات آن به اتمام رسیده و در حال انجام کاشی بدنه و کف می باشد. همچنین آسایشگاه جانبازان سلمان فارسی در دو طبقه با اسکلت بتنی است که در حال اجرای سرامیک بدنه می باشد و ساختمان مدیریت بحران استانداری فارس با مساحت تقریبی ۲ هزار متر مربع در حال ساخت است.
مدیر عامل سازمان با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه ها بدون توقف پیش می رود، اضافه کرد: با وجود تمام مسائل و مشکلات موجود همچون نبود بودجه، نگذاشتیم پروژه های عمرانی متوقف شوند و خدا را شاکریم که با تلاش بخش عمرانی، توانسته ایم پروژه ها را ساماندهی کنیم.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×