» آرشیو » نشست برنامه ریزی آگاه سازی جوانان در زمینه پیشگیری از رفتارهای پرخطر در شبکه بهداشت و درمان کازرون
آرشیو - شهرستان
کد خبر:10983 | ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۵

نشست برنامه ریزی آگاه سازی جوانان در زمینه پیشگیری از رفتارهای پرخطر در شبکه بهداشت و درمان کازرون

پرتو جنوب

مربیان آموزشی مرکز بهداشت شهید پیرویان کازرون، با شیوه های آموزش پیشگیری از مرگ بر اثر سوانح و حوادث ترافیکی و رفتارهای پُرخطر برای گروه سنی جوانان آشنا شدند.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، در این نشست معاون بهداشت شبکه بر ضرورت ارتقای سطح آگاهی جوانان با ارایه آموزش های نوین و تاثیرگذار در زمینه پیشگیری از رفتارهای پُرخطر در مراکز تجمعی جوانان مانند پادگان ها و مدارس تاکید کرد.

زهرا طهماسبی با اشاره به تهیه پکیج های آموزشی مناسب در زمینه حفظ سلامت جوانان و هماهنگی های لازم با پادگان ها و مدارس از سوی واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت، افزود: بر اساس جدول زمان بندی تعیین شده، آموزش های لازم به این گروه سنی ارایه خواهد شد.

او ضمن قدردانی از مسعود شیبانی، مسوول آموزشگاه بهورزی کازرون که طی سال های گذشته به عنوان مدرس به گروه سنی جوانان آموزش های لازم ارایه داده بود، از مربیان جدید خواست با استفاده از شیوه های موثر آموزشی، در راستای ارتقای سطح آگاهی جوانان در زمینه خودمراقبتی و پیشگیری از بروز سوانح و حوادث ترافیکی تلاش کنند.

این نشست با حضور مدیر و مربیان آموزشگاه بهورزی، علیرضا خدارحیمی، مراقب سلامت و امین ارشدی، بهورز به عنوان دو مربی آموزشی جدید و کارشناس مسوول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت شهید پیرویان برگزار شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×