» شهرستان » پیش بینی ۲۱۱ شعبه اخذ رأی در شهرستان های کازرون و کوه چنار
شهرستان
کد خبر:21285 | ۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۷

پیش بینی ۲۱۱ شعبه اخذ رأی در شهرستان های کازرون و کوه چنار

پرتو جنوب

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های کازرون و کوه چنار، از پیش بینی ۲۱۱ شعبه اخذ رأی دوزادهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این حوزه انتخابیه خبر داد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کازرون؛ محمدعلی بخرد، فرماندار ویژه شهرستان کازرون و فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های کازرون و کوه چنار اظهار داشت: در شهرستان های کازرون و کوه چنار، تمامی تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه اندیشیده شده و  آمادگی جهت برگزاری انتخابات هرچه باشکوه تر فراهم شده است.

وی افزود: امید است فعالیت های مردم، عوامل اجرایی و نظارتی در انتخابات، موجب سلامت و شکوه انتخابات در این حوزه انتخابیه شود.

بخرد گفت: شهرستان های کازرون و کوه چنار مجموعا بیش از ۲۸۶ هزار نفر جمعیت دارند که از این تعداد، بیش از ۲۱۱ هزار نفر واجد شرایط رأی می باشند.

وی از وجود  ۹ هزار و یکصد نفر رأی اولی در حوزه انتخابیه خبر داد و افزود: ۲۱۱ شعبه اخذ رأی برای این دو شهرستان پیش بینی شده است که ۱۵۲ شعبه در شهرستان کازرون و ۵۹ شعبه در شهرستان کوه چنار، جهت اخذ آرای مردم در نظر گرفته شده است.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های کازرون و کوه چنار، ادامه داد: ۲ هزار و ۳۵۰ نفر مجموع عوامل اجرایی شعب برگزاری انتخابات هستند. ۷۰۰ نفر تأمین امنیت انتخابات را برعهده دارند و ۹۰۰ نفر نیز مجموع عوامل نظارتی شورای نگهبان می باشند که در این انتخابات همکاری لازم را دارند.

وی به عنوان فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های کازرون و کوه چنار، به مردم اطمینان خاطر داد که با همکاری و هماهنگی فرمانداری شهرستان کوه چنار و مجموعه هیأت های نظارت و اجرایی هر دو شهرستان، انتخاباتی سالم، پرشور و با نشاط در هر دو شهرستان شاهد خواهیم بود.

بخرد در پایان اظهار داشت: از نامزدهای انتخابات نیز تقاضا دارم با رعایت قوانین و مقررات و آیین نامه های مربوط به تبلیغات انتخابات، فضای رقابتی سالمی در انتخابات ایجاد کنند که هم موجب مشارکت بیشتر مردم شود و هم انتخاباتی سالم به دور از هرگونه حاشیه ای برگزار گردد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×