» آرشیو » پیش ثبت نام ۱۴۰ داوطلب انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه شهرستان‌های کازرون و کوه چنار
آرشیو - شهرستان
کد خبر:9404 | ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۴۴

پیش ثبت نام ۱۴۰ داوطلب انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه شهرستان‌های کازرون و کوه چنار

پرتو جنوب

۱۴۰ داوطلب انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه شهرستان‌های کازرون و کوه چنار پیش ثبت نام کردند.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کازرون،  رئیس ستاد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کازرون گفت: با پایان یافتن مهلت پیش‌ثبت‌نام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که از ۱۶ مرداد آغاز شد و تا ۲۲ مرداد ادامه داشت‌، در حوزه انتخابیه شهرستان‌های کازرون و کوه چنار تعداد ۱۴۰ نفر پیش‌ثبت‌نام را به صورت الکترونیکی انجام دادند.

وی با اشاره به شرایط سنی داوطلبان، ترکیب سنی ثبت نام کنندگان را بیان کرد: سن ۲۵ نفر از متقاضیان بین ۳۰ تا ۳۵ سال، ۳۵ نفر بین ۳۵ تا ۴۰ سال، ۳۶ نفر بین ۴۰ تا ۴۵ سال، ۱۴ نفر بین ۴۵ تا ۵۰ سال، ۱۲ نفر بین ۵۰ تا ۵۵ سال، ۱۰ نفر بین ۵۵ تا ۶۰ سال، ۶ نفر بین ۶۰ تا ۶۵ سال و ۱ نفر ۶۵ الی ۷۰ سال و ۱ نفر نیز بین سن ۷۰ تا ۷۵ سال هستند.

فرماندار ویژه شهرستان کازرون گفت: از این تعداد ۱۲۵ نفر مرد و ۱۵ نفر خانم هستند که در این بین ۱۹ نفر دارای مدرک تحصیلی دکتری، ۱۰۹ نفر کارشناسی ارشد، ۱۲ نفر کارشناسی هستند و نیز ۲۴ نفر از تعداد کل ثبت‌نام‌کنندگان دارای سابقه ایثارگری می باشند.

بخرد افزود: ۲۱ نفر در روز اول، ۲۱ نفر در روز دوم، ۱۸ نفر در روز سوم، ۱۰ نفر در روز چهارم، ۱۶ نفر در روز پنجم، ۲۴ نفر در روز ششم و ۳۰ نفر روز در هفتم ثبت نام نمودند.

رئیس ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان کازرون اظهار امیدواری کرد با توجه به افزایش چشمگیری که تعداد ثبت‌نام‌کنندگان این دوره از انتخابات، شاهد فضای رقابتی و حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×