» آرشیو » رئیس اتحادیه جایگاهداران سوخت: کارت سوخت در تمام جایگاه ها موجود است
آرشیو - اجتماعی - خبر فوری
کد خبر:788 | ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۰

رئیس اتحادیه جایگاهداران سوخت: کارت سوخت در تمام جایگاه ها موجود است

پرتو جنوب

قلی زاده گفت: در صورتی که فردی به سکویی مراجعه کردو کارت سوخت در آن سکو موجود نبود با شماره ۷۷۵۲۲۶۷۸تماس وراهنمایی بگیرند و ما مطلع شویم که کدام یک از جایگاه‌های سوخت کارت سوخت ارائه نمیدهد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از خبرگزاری مهر، از روز گذشته تا کنون خبری مبنی بر عدم وجود کارت سوخت در برخی از جایگاه‌ها در رسانه‌ها و فضای مجازی دست به دست می‌شود، اما در صورت بروز چنین مشکلی چه باید کرد؟ اسدالله قلی زاده رئیس اتحادیه جایگاهداران سوخت در این زمینه می‌گوید: از بابت اینکه فردی به جایگاه‌های سوخت مراجعه کند و متقاضی کارت آزاد در جایگاه سوخت باشد مشکلی وجود ندارد و در تمامی جایگاه‌های سوخت موجود است.

وی ادامه داد: برای مدیریت مصرف سوخت تصمیم بر تعدیل کارت در جایگاه‌های سوخت به صورت گام به گام شد و مردم از کارت‌های سوخت خود استفاده کنند و مدیریت مصرف در مناطق مورد توجه قرار گیرد و بنابر آن برای توزیع سوخت تصمیم گیری شود.

به گفته رئیس جایگاهداران سوخت هیچ جایگاهی بدون کارت سوخت وجود ندارد و تا کنون بر روی هر ناظری یک کارت سوخت وجود دارد و اپراتورها کارت سوخت دارند و متقاضیان می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی افزود: اطلاع رسانی‌هایی در رابطه با استفاده از کارت سوخت شخصی صورت گرفته است و و فردی که کارت سوخت به همراه ندارد، کارت سوخت از طریق اپراتور در اختیار آن فرد قرار می‌دهد.

رئیس جایگاهداران سوخت اضافه کرد: در صورتی که فردی به سکویی مراجعه کرد و کارت سوخت در آن سکو موجود نبود با شماره تماس ۷۷۵۲۲۶۷۸ ارتباط داشته باشند و راهنمایی بگیرند و ما مطلع شویم که کدام یک از جایگاه‌های سوخت از ارائه کارت خود داری می‌کنند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×