» آرشیو » برگزاری نمایشگاه ها، مصرف کالاهای فرهنگی خانوارها را هوشمندانه و هدفمند می کند
آرشیو - شهرستان
کد خبر:12740 | ۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۹

برگزاری نمایشگاه ها، مصرف کالاهای فرهنگی خانوارها را هوشمندانه و هدفمند می کند

پرتو جنوب

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: شخصیت پردازی و خلق کاراکترهای متناسب با ظرفیت های فرهنگی کشور و استفاده از آنها در حوزه تولید نوشت افزار، باعث هویت بخشی نسل جدید و شناساندن قهرمانان این سرزمین به جامعه کودک و نوجوان می شود.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس؛ در پی بازدید حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از نمایشگاه کودک و نوجوان شیراز، وی نمایشگاه های نوشت افزار را فرصتی جهت فراهم کردن زمینه های تبلیغی کالاهای ایرانی و به شدت هویت بخش عنوان کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، استقبال خوب مردم از اینگونه نمایشگاه ها را نشانه نیاز جامعه با این کالای فرهنگی دانست و افزود: امیدوارم که در آینده نزدیک سهم قابل توجهی از بازار لوازم التحریر در اختیار تولید کنندگان ایرانی که رسالت فرهنگی خود را شناخته اند قرار گیرد و نسل آینده با قهرمانان خود بیش از پیش از طریق این کالای فرهنگی آشنا شود.

وی همزمانی این نمایشگاه ها با مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید را فرصتی برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان کالاهای ایرانی دانست که هر دو سمت این کسب و کار فرهنگی امکان تعامل و شناخت بیشتر را از این زیست بوم پیدا می کنند و انتخاب کالاهای فرهنگی توسط خانوارها را هوشمندانه و هدفمند خواهد کرد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×