» اجتماعی » کسب رتبه برتر مدیریت غذا دانشگاه علوم پزشکی شیراز در همایش ملی روز جهانی ایمنی غذا
اجتماعی
کد خبر:26667 | ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۷

کسب رتبه برتر مدیریت غذا دانشگاه علوم پزشکی شیراز در همایش ملی روز جهانی ایمنی غذا

پرتو جنوب

مدیریت غذا دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سومین همایش ایمنی غذا، موفق به کسب رتبه برتر در همایش ملی روز جهانی ایمنی غذا شد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ معاون غذا و داروی دانشگاه در خصوص این خبر گفت: در سومین همایش ملی روز جهانی ایمنی غذا که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، از مدیریت نظارت بر مواد غذایی و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان رتبه برتر کشوری به دلیل اجرای طرح های شاخص برتر در زمینه های نظارت بر مواد غذایی از جمله اقدامات ارزشمند در خصوص پایش سموم و آفت کش های محصولات کشاورزی، اجرای طرح نان کامل در استان فارس و پیگیری تاسیس شورای عالی غذا و تغذیه استان فارس، تقدیر شد.

دکتر «محمدجواد راعی» افزود: تندیس ویژه و لوح سپاس این رویداد ملی از سوی وزیر بهداشت، به مدیریت نظارت بر مواد غذایی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اهدا شد.

او در ادامه توضیح داد: در این همایش از فعالان و برترین‌های حوزه ایمنی و سلامت غذا در سه بخش شرکت‌های برتر و سرآمد از نقطه نظر ارتقای ایمنی و بهداشت تولید مواد غذایی در زنجیره تامین (پیش تولید تا عرضه)، محصولات غذایی و آشامیدنی ارتقا یافته از نظر سطح ایمنی و سلامت و افراد و مسوولان فنی با اثربخشی ملی در موضوع ایمنی و سلامت غذا (حامیان ایمنی و سلامت غذا) بر اساس شاخص‌های معین نیز، تقدیر شد.

بیشتر بخوانید:

اجلاس معاونان غذا و دارو قطب ۵ کشور در شیراز برگزار شد

همایش روز جهانی ایمنی غذا با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس سازمان غذا و دارو، معاون بهداشت وزارت بهداشت، رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی و جمعی از مدیران سازمان غذا و دارو و دانشگاه های علوم پزشکی کشور در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×