» آرشیو » کشف بیش از ۹۹ کیلو حشیش در عملیات مشترک پلیس داراب و البرز
آرشیو - حوادث
کد خبر:10274 | ۴ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۹

کشف بیش از ۹۹ کیلو حشیش در عملیات مشترک پلیس داراب و البرز

پرتو جنوب

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌ البرز و شهرستان داراب، ۹۹ کیلو و ۲۰۰ گرم حشیش کشف شد.
به گزارش پرتو جنوب، سردار رهام‌بخش حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با یک دستگاه وانت مزدا در محور “بندرعباس-شیراز” در حال انتقال یک محموله تریاک است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان داراب پس از هماهنگی با مرجع قضایی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موفق شدند خودرو را شناسایی و آن را با اقدامات فنی و تخصصی متوقف کنند.
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو ۹۹ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش که به صورت کاملا حرفه‌ای در قسمت‌های مختلف جاسازی شده بود کشف شد.
سردار حبیبی با اشاره به اینکه در این خصوص راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و از آن طریق روانه زندان شد، از مردم خواست هرگونه مورد مشکوک را سریعا به سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع و پلیس را در مبارزه با سودا گران مرگ یاری رسانند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×