» آرشیو » کشف ۱۵۰ میلیارد کالای قاچاق در فارس
آرشیو - حوادث
کد خبر:20624 | ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۲

کشف ۱۵۰ میلیارد کالای قاچاق در فارس

پرتو جنوب

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در بازرسی از ۲ دستگاه کامیون خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از خبرگزاری پلیس؛ سردار “یوسف ملک‌زاده” در تشریح این کشفیات بیان کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، به ۲ دستگاه کامیون حامل کالا مشکوک و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودروها، در مجموع ۸ هزار و ۴۶۵ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ۴ هزار و ۶۶۶ دستگاه انواع لوازم خانگی، ۲ هزار و ۵۱۶ عدد انواع تجهیزات رایانه، یک هزار و ۳۶۰ ثوب انواع پوشاک، یک هزار و ۸۱۱ عدد مواد خوراکی، ۲۶۵ کیلوگرم مغز گردو و بادام، ۱۱ هزار و ۴۴۱ عدد انواع دارو و ۷ هزار و ۱۲۶ عدد سایر کالای خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی را کشف کردند.

بیشتر بخوانید:

توقیف محموله قاچاق ۱۴۸ میلیاردی در کازرون

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش اقلام مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: رانندگان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×