» آرشیو » کشف ۳۵ میلیارد کالای قاچاق از یک منزل مسکونی
آرشیو - حوادث
کد خبر:18097 | ۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۷

کشف ۳۵ میلیارد کالای قاچاق از یک منزل مسکونی

پرتو جنوب

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی از یک منزل مسکونی در شهرستان “شیراز”، انواع کالای قاچاق به ارزش ۳۵ میلیارد ریال کشف شد.
به گزارش پرتو جنوب، سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و مقابله با قاچاقچیان، روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با رصد هوشمندانه از دپو انواع کالای قاچاق در منزلی در یکی از خیابان‌های شیراز مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل، موفق شدند ۱۶ هزار و ۵۱۰ پاکت سیگار، ۶۷۲ ثوپ پوشاک و ۱۰ هزار و ۲۵۰ عدد آرم پوشاک خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی بود را کشف کنند.

بیشتر بخوانید:

 کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ برادر با شگرد فروش خودروهای لوکس

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش اموال کشف شده برابر نظر کارشناسان ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: مالک منزل پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
سردار “حبیبی” تصریح کرد: قاچاق، پدیده شومی است که آسیب‌های فراوانی به اقتصاد جامعه وارد کرده و مانعی برای رشد تولید است، لذا پلیس با تمام توان با ورود هرگونه کالای قاچاق اعم از خرد یا کلان برخورد قاطع می‌کند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×