» آرشیو » کشف ۴ میلیارد اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان
آرشیو - حوادث
کد خبر:17589 | ۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۷

کشف ۴ میلیارد اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان

پرتو جنوب

فرمانده انتظامی آباده از انهدام باند سارقان منزل و کشف ۴ میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه آنان خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ “سیدابوالفضل مسعودی” در گفت‌وگو با خبرگزاری پلیس، در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان آباده و حساسیت موضوع، پیگیری موضوع جهت دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی و ماموران کلانتری ۱۲ بهمن قرار گرفت.
وی افزود: مأموران با انجام تحقیقات پلیسی و رصد دقیق اطلاعاتی و بررسی هوشمندانه از صحنه وقوع جرم، ۴ سارق شامل ۲ نفر مرد و ۲ نفر زن که اعضای یک باند بودند را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید:

دستگیری باند سارقان باغ های “بخش ارژن”

سرهنگ “مسعودی” بیان کرد: در بررسی و بازجویی به عمل آمده مشخص شد که سارقان با تخریب درب ورودی منازل و شکستن شیشه به منازل ورود و اقدام به سرقت طلاجات و … می‌کردند.
فرمانده انتظامی “آباده” خاطر نشان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی اولیه و مواجه شدن با ادله و مستندات و قرائن موجود، به ۳۷ فقره سرقت طلاجات و… از منازل در حوزه استحفاظی این شهرستان اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان، مقادیری اموال مسروقه شامل ۹۰ گرم طلاجات، مقداری بدلیجات، ۲ دستگاه تلفن همراه به همراه سیم کارت، یک دستگاه لپ تاب، ۴ دستگاه پیکور برقی، سنگ فرز و دریل، ۲ دستگاه ریش تراش، ۲ دستگاه ساعت مچی و تعدادی ابزار آلات مخصوص سرقت کشف شد، گفت: ارزش اموال مکشوفه مسروقه بنا به نظر کارشناسان، ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا و از آن طریق روانه زندان شدند، به شهروندان توصیه کرد با تجهیز منازل مسکونی خود به انواع وسایل ایمنی و حفاظتی، از سرقت جلوگیری کنند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×