» آرشیو » تقدیر از برگزار کنندگان کنگره بین المللی پیوند اعضای ایران
آرشیو - اجتماعی
کد خبر:15964 | ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۷

تقدیر از برگزار کنندگان کنگره بین المللی پیوند اعضای ایران

پرتو جنوب

دکتر ایمانیه ضمن تقدیر از برگزار کنندگان کنگره بین المللی پیوند اعضای ایران در بیمارستان ابوعلی سینای شهر صدرا، گفت: برگزاری این همایش باشکوه، برای کشور و استان افتخارآفرین بوده است.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس؛ دکتر محمد هادی ایمانیه در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران برگزاری کنگره بین المللی پیوند اعضای ایران که در بیمارستان پیوند اعضای ابوعلی سینای شهر صدرا برگزار شد، با اشاره براینکه این سمینارعلمی باشکوه و تاثیرگذار بود، گفت: این قبیل کنگره ها برای کشور افتخارآفرین است و بهترین راه برای ارائه توانمندی های مردم ایران است.

وی با تشکر از زحمات پروفسور ملک حسینی و تیم اجرایی و علمی این همایش، افزود: با برگزاری این کنگره باعث آبروی بیشتر برای کشور و استان فارس شدید و میهمانان و دانشمندان دنیا، با این استان عالم خیز و دانشمند پرور بیشتر آشنا شدند.

استاندار فارس با اشاره به حضور میهمانان خارجی از کشورهای مختلف از جمله امریکا و اروپا در این همایش، گفت: علی رغم سیاه نمایی های انجام شده، مهمانان ما شاهد پیشرفت علمی، پزشکی و زیرساختی جمهوری اسلامی ایران بودند؛ مشاهده نزدیک دستاوردها و دیدن با چشمان خود، بزرگترین تبلیغ برای جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه برای گسترش و توسعه بیمارستان پیوند بوعلی سینا، برنامه های مدون و منسجمی در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: با مصوبه هیات دولت در سفر دوم به استان فارس، خط مترو شیراز به شهر صدرا ادامه می یابد و این خط ارتباطی می تواند به انتقال بهتر بیماران و همراهان آنان به این بیمارستان و رفاه حال آنان، کمک کند.

دکتر ایمانیه همچنین از کمک دولت به ساخت بیمارستان سرطان نیز اشاره کرد و گفت: با موافقت دولت سیزدهم اعتباری برای ساخت این بیمارستان در مقاطع زمانی پیش بینی شده اختصاص یافته است.

استاندار فارس در پایان اظهار داشت: چشم‌انداز توسعه و گسترش این مرکز درمانی همواره مدنظر است لذا مقرر شده زمین های اطراف این مرکز که متعلق به دولت است احصا و برای استفاده در فاز های بعدی نگهداری شود و از سویی عمران و آبادانی این منطقه و نگهداشت منابع طبیعی و زیست طبیعی منطقه و همچنین کاشت درختان جدید در دستور کار قرار گیرد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×