» حوادث » گازگرفتگي در چادر مسافرتی 2 نفر را به کام مرگ کشاند
حوادث
کد خبر:22715 | ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۶

گازگرفتگي در چادر مسافرتی 2 نفر را به کام مرگ کشاند

پرتو جنوب 0

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان “فيروزآباد” از فوت 2 نفر بر اثر استنشاق گاز مونواکسيدکربن خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ محسن ديداري در گفت‌ وگو با خبرگزاري پليس، اظهار داشت: در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر گازگرفتگي در اطراف يکي از روستاهاي شهرستان فيروزآباد، بلافاصله ماموران انتظامي به محل حادثه اعزام شدند.
وي افزود: پس از حضور پليس و تيم‌هاي امدادي در محل اعلام شده مشخص شد 2 نفر مرد و زن داخل چادر مسافرتي در منطقه تفريحي در حال استراحت بوده اند که بدون رعايت نکات ايمني براي گرم شدن، اقدام به روشن كردن زغال كرده و بر اثر استنشاق گاز مونواکسيدکربن دچار خفگي شده و جان خود را از دست داده اند.
جانشين فرمانده انتظامي شهرستان فيروزآباد گفت: با هماهنگي هاي صورت گرفته اجساد متوفيان به پزشکي قانوني انتقال داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×