» آرشیو » ۳۶ طرح درآمدزایی دهیاران به ارزش ۹۰ میلیارد تومان در فارس آغاز شد
آرشیو - اجتماعی
کد خبر:20871 | ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۱

۳۶ طرح درآمدزایی دهیاران به ارزش ۹۰ میلیارد تومان در فارس آغاز شد

پرتو جنوب

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس گفت: ۳۶طرح درآمدزایی دهیاران در قالب خرید ماشین الات به ارزش ۹۰میلیارد تومان در استان فارس کلید خورد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حامد رستمی با تبریک اعیاد پرفروغ شعبانیه، مردم ولایتمدار فارس را به حضور گسترده در انتخابات دعوت کرد و افزود: سیاست دولت سیزدهم بر مبنای توزیع متوازن امکانات و خدمات در مناطق محروم و دورافتاده استوار شده است.

وی با اشاره به این موضوع که شعار سال در پرتو حمایت از تولید محقق می شود، اظهار داشت: روستاها از مهم‌ترین خاستگاه های تولید ثروت و پشتیبانی از امنیت غذایی بشمار می روند و در این راستا چشم اندازی که برای دهیاری ها ترسیم شده مبتنی بر درآمدزایی پایدار و خودکفایی است.

بیشتر بخوانید:

 طرح تشکیل شورای استانی ثبت آثار تاریخی، طبیعی ناملموس و میراث غیرمنقول تاریخی و فرهنگی در فارس

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس با یادآوری این موضوع که دهیاری نهاد عمومی غیردولتی محسوب می شود که دارای شخصیت حقوقی مستقل است، بیان داشت: توسعه منسجم روستا در پرتو خودکفایی و کسب درآمد پایدار ممکن می شود.

رستمی در بخش دیگری از سخنانش با تشریح برخی از اقداماتی که در حوزه دهیاری ها انجام شده است، بیان داشت: طی تفاهم نامه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با پست بانک امکان اعطای تسهیلات کم بهره در راستای ایجاد طرح های درآمدزا و ارایه تسهیلات به دهیاری ها فراهم شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس با تقدیر از همکاری های مثبت مدیرعامل پست بانک استان در راستای انعقاد این تفاهم‌نامه، افزود: بر اساس این تفاهمنامه، دهیاران تا سه برابر میانگین حساب می توانند از تسهیلات در راستای طرح درآمدزایی برخوردار شوند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×