» حوادث » ۳ جانباخته در حادثه مرگبار رانندگی در کازرون
حوادث
کد خبر:24208 | ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۴

۳ جانباخته در حادثه مرگبار رانندگی در کازرون

پرتو جنوب

تصادف دو خودرو ۲۰۶ و مزدا، ۳ فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ کازرون؛ “بهمن جمشیدی”، رئیس اورژانس ۱۱۵ کازرون گفت: این حادثه رانندگی ساعت ۱۳:۳۶ روز دوشنبه در محور کازرون به دشت ارژن، در منطقه دشت برم رخ داد.

وی بیان کرد: پس از اطلاع به مرکز اورژانس کازرون، بلافاصله دو دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر دشت برم به محل حادثه اعزام شدند.

جمشیدی افزود: به علت شدت جراحات، ۳ نفر در دم جان باختند و یک نوجوان ۱۶ ساله پس از انجام اقدامات درمانی مناسب برای درمان تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان ولیعصر کازرون انتقال داده شد.

بیشتر بخوانید:

 رفع نقاط حادثه خیز جاده ای شهرستان کازرون سرعت می‌گیرد

همچنین به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان کازرون؛ علی عرفان رئیس شعبه گفت: در ساعت ۱۳:۴۶ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه، از مرکز اورژانس این شهرستان گزارشی مبنی بر برخورد دو خودرو پژو ۲۰۶ و مزدا وانت در کیلومتر ۳۲ جاده کازرون به شیراز دریافت گردید.

بلافاصله ۴ نفر از نجاتگران پایگاه دشت برم با خودرو نجات و آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند. نجاتگران به ارزیابی صحنه حادثه و رهاسازی سرنشینان خودرو ها اقدام کردند .

این حادثه سه جان باخته داشت که یک خانم ۳۰ ساله و دو مرد ۶۵ و ۴۸ ساله بودند و یک مصدوم آقا که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان ولیعصر (عج)کازرون انتقال داده شد.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×