» آرشیو » ۷۰ میلیارد ریال صرفه جویی سرویس و نوسازی شیرآلات خط انتقال آبرسانی شهر شیراز
آرشیو - شهرستان
کد خبر:20054 | ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۰

۷۰ میلیارد ریال صرفه جویی سرویس و نوسازی شیرآلات خط انتقال آبرسانی شهر شیراز

پرتو جنوب

مدیر عامل آبفا شیراز گفت: سرویس و نوسازی شیرآلات خط انتقال آبرسانی از سد درود زن به شهر شیراز با صرفه جویی حدود ۷۰ میلیارد ریالی انجام شد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی آبفا شیراز؛ رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آبفا شیراز ضمن تقدیر از این اقدام گروه جهادی شهدای شرکت آب و فاضلاب شیراز افزود: با خرابی و جام کردن برخی از شیرهای خط اول آبرسانی شهر شیراز از طریق سد درود زن، اقدامات لازم جهت سرویس و تعمیر این تاسیسات توسط گروه جهادی با کمترین هزینه انجام شد.

بهمن بهروزی افزود: با توجه به زمان اجرای خط انتقال و گذشت سالیان زیاد از عمر این تاسیسات، عملیات سرویس و تعمیر شیرهای موجود خط انتقال آبرسانی از مخزن مرتفع تا مخازن فشار شکن و معالی آباد در دستور کار بود.

بیشتر بخوانید:

 واگذاری بیش از ۴۰ هزار انشعاب آب و فاضلاب در شیراز

وی با اشاره به قیمت بسیار زیاد این شیرها و مبالغ درخواستی شرکت‌های سازنده جهت سرویس و تعویض آنها اظهار داشت: تعمیر این شیرآلات به گروه جهادی شهدای شرکت آب و فاضلاب شیراز واگذار شد که با کمترین مبلغ انجام شد.

بهروزی ابراز داشت: در جریان این عملیات تعمیر و سرویس تعداد ۲۰ شیر اصلی قطع و وصل و کنترل جریان با اقطار ۴۰۰ تا ۷۰۰ میلیمتر انجام گرفت که مبلغ حدود ۷۰ میلیارد ریال جهت سرویس و نوسازی شیرآلات خط انتقال آبرسانی صرفه‌جویی شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×