» شهرستان » سخنگوی‌شورای شهر‌ صدرا:
شهرستان
کد خبر:23491 | ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۸

سخنگوی‌شورای شهر‌ صدرا:

پرتو جنوب

سخنگوی‌شورای شهر‌ صدرا:

عملیات احداث پارک ملاصدرا تاکنون ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری صدرا: سخنگوی شورای شهر صدرا گفت: عملیات احداث ملاصدرا شهر صدرا در فاز یک این شهر تاکنون حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مهدی کشاورزی در بازدید از مراحل ساخت این طرح عمرانی اظهار کرد: پارک ملاصدرا نزدیک به ۹ هکتار وسعت دارد که در مرحله استخوان بندی آن شامل سنگ فرش پیاده رو، جدول‌کاری، تأسیسات و آغاز شده است.

 وی گفت : تاکنون بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان هزینه توسط شهرداری برای ساخت آن هزینه شده است .

 عضو هیات رئیسه شورای شهر صدرا افزود : کاربریها و قابلیت های پیش بینی شده در احداث این پارک بزرگ شامل؛ فضای بازی کودک ، فضای ورزشی ،بازارچه ،آلاچیق ،پارکینگ ،فضای سبز ،پیاده رو و…. می باشد.

سخنگوی شورای شهرصدرا با اشاره به اهمیت پارک ها در شهرهای پرتراکم نظیر صدرا بیان داشت : وجود پارک ها در مقیاس های بزرگ و کوچک با ارائه امکانات کافی برای همه گروه های سنی، یکی از شاخص های توسعه یافتگی به حساب می آید زیرا باعث حضور اجتماعی و اختیاری شهروندان و لذت بردن آن ها از اوقات فراغتشان می شود.

کشاورز خاطرنشان کرد: این پارک در کنار منطقه پرتراکم فاز یک شهر صدرا قرار دارد و از لحاظ موقعیت، محل بسیار مناسبی برای تفریح و استراحت شهروندان و مسافران به شمار می‌رود که امیدواریم تا پایان سال جاری به بهره برداری کامل برسد‌.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×