» آرشیو » مدیر عامل پتروشیمی شیراز، نشان رادیناس دریافت کرد
آرشیو - اجتماعی - شهرستان
کد خبر:19533 | ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۴۱

مدیر عامل پتروشیمی شیراز، نشان رادیناس دریافت کرد

پرتو جنوب

پتروشیمی شیراز بر مدار افتخار آفرینی و توسعه پایدار

نخستین نشان رادیناس به مهندس حیدرنیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز اعطا شد.

با حضور مشاور عالی مرکز کارآفرینی دانشگاه هنر، دبیر کل مجمع مشورتی نظام مسائل استان فارس در مجلس شورای اسلامی، مسئول امور مشارکت اقتصادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ به پاس دستاوردهای مدیریتی و نوآوری یک سال اخیر “نشان رادیناس” به مهندس احمدرضا حیدرنیا مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی شیراز اهداء شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پرتو جنوب؛ در مراسم اهدا نشان رادیناس به مهندس حیدرنیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز، رحیم پور وصال عضو و مشاور عالی مرکز کارآفرینی دانشگاه هنر و نماینده وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: نام “نشان رادیناس” درواقع برگرفته از اولین چاه نفت ایران است که در دوره هخامنشیان بود و این نشان طراحی و در حوزه نفت و پتروشیمی به ارشد های این حوزه اعطا می شود.

عضو و مشاور عالی مرکز کارآفرینی دانشگاه هنر و نماینده وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اضافه کرد: این نشان از دل تاریخ ایران است و برای اولین بار تقدیم پتروشیمی شیراز شده است که جایگاه آن استان فارس است.

پور وصال اضافه کرد: نشان رادیناس طراحی و در حوزه نفت و پتروشیمی به مدیران ارشد در این حوزه اعطا می شود.

استقبال از ظرفیت نخبگان پتروشمی شیراز در مجمع مشورتی نظام مسائل استان فارس در مجلس شورای اسلامی

دبیر کل مجمع مشورتی نظام مسائل استان فارس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های و پتانسیل قابل توجه استان فارس در حوزه های مختلف نیز گفت: فارس می توانند با توجه به این ظرفیت ها و اولویت بندی آنها دستاوردهای خوبی را برای استان رقم بزنند.

پروین با بیان اینکه مجمع مشورتی نظام مسائل استان فارس در مجلس شورای اسلامی ۱۰ کمیسیون تخصصی دارد،ادامه داد: دراین کمیسیون تمام ظرفیت و مشکلات تخصصی و ملی پیگیری می شود.

بیشتر بخوانید:

پتروشیمی شیراز، نخستین پتروشیمی کشور بر بلندای تاریخ صنعت

دبیر کل مجمع مشورتی نظام مسائل استان فارس در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: این مجمع از ظرفیت نخبگان پتروشمی شیراز جهت حل مسائل استفاده خواهد کرد.

دریافت نشان لیاقت مدیریت پتروشیمی شیراز در راستای فرمایشات رهبری

مسئول امور مشارکت اقتصادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مشاور دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن درود به روح بلند شهدای دفاع مقدس، شهدای حرم و صنعت نفت گفت: مدیریت پتروشیمی شیراز در این مجموعه نشان لیاقت را در راستای فرمایشات رهبری و با هدف گسترش جهاد تببین دریافت کرد.

وی با اشاره به پایه گذاری پتروشیمی شیراز مطرح کرد:تاکنون اثرات پیشرفت آن را شاهد بوده ایم .

مسئول امور مشارکت اقتصادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به تحریم ها بیان داشت: تحریم ها باعث خود کفایی شد و تلاش کردیم روی پای خود بایستیم.

نشان رادیناس حاصل تلاش مجموعه پتروشیمی شیراز است

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی شیراز با اشاره به دریافت نشان رادیناس نیز در این مراسم گفت: این نشان را متعلق به صنعت پتروشیمی دانست که چرخ صنعت را به گردش در می آورند.

احمد رضا حیدرنیا دریافت نشان رادیناس را حاصل کار تیمی و تلاش مجموعه پتروشیمی شیراز دانست و آن را به شهدای دفاع مقدس، شهدای گمنام، شهدای هسته ای، شهدای امنیت، شهدای حرم سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، شهدای استان فارس و شهدای پتروشیمی تقدیم می کنم.

پیشرفت مجموعه پتروشیمی شیراز جای بالندگی و افتخار دارد

مسئول هماهنگ کننده عقیدتی و سیاسی های ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: پیشرفتی مجموعه پتروشیمی شیراز جای بالندگی و افتخار دارد.

جواد ایزدی مطرح کرد: اگر کارهای با پیش زمینه علمی و تخصص باشد روز به روز شاهد پیشرفت های بیشتری خواهیم بود.

حجت الاسلام و المسلمین ایزدی بیان کرد: امروز با نگاه علمی و پژوهشی و با نگاه به نیروی درونی، کار در این عرصه های مهم انجام می شود و این نشان از درایت علم و آگاهی است.

مسئول هماهنگ کننده عقیدتی و سیاسی های ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: شعار “ما می توانیم “را امام راحل (ره) باور داشت و در بین مردم به حضور و ظهور رسانید و با این باور به ایستادگی که امروز شاهد آن هستیم، دست پیدا کردیم.

رویکرد خوب مدیریتی در مجموعه پتروشیمی شیراز حاکم است

در ادامه نیز بازرس ویژه وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در امور انتصابات و ارزیابی عملکرد مدیران ستادی و استان ها با بیان اینکه امروز کشور ما نیازمند تغییرات مثبت و خوب در حوزه مدیریتی است،گفت: خوشبختانه این رویکرد در پتروشیمی شیراز حاکم است.

ضرغام صادقی با اشاره به اینکه ارز آوری پتروشیمی حدود یک سوم نیاز ارزی کشور است،خاطر نشان کرد: باید ضمن تامین نیاز داخلی مازاد محصول تولید شده را صادر و ارز آوری برای کشور داشته باشیم.
بازرس ویژه وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در امور انتصابات و ارزیابی عملکرد مدیران ستادی و استان ها اضافه کرد: قدرت ارز آوری و ایجاد تحول در صنعت پتروشیمی و افزایش تولیدات و تنوع محصولات آن می تواند فصل جدیدی برای ارز آوری بیشتر در کشور باشد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×