» شهرستان » نشست شورای عالی ۳ مرکز تحقیقات تروما، سوختگی و غدد برگزار شد
شهرستان
کد خبر:29231 | ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۷

نشست شورای عالی ۳ مرکز تحقیقات تروما، سوختگی و غدد برگزار شد

پرتو جنوب

با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

نشست شورای عالی ۳ مرکز تحقیقات تروما، سوختگی و غدد برگزار شد

اعضای شورای عالی سه مرکز تحقیقات تروما، سوختگی و غدد، صبح امروز در نشست های جداگانه ای با رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش  پایگاه خبری پرتو جنوب؛روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رییس دانشگاه در این نشست ها که به صورت جداگانه با اعضای شورای عالی مراکز تحقیقات تروما، سوختگی و غدد، برگزار شد، بر تلاش بیش از پیش در راستای ارتقای جایگاه این مراکز تاکید کرد.

دکتر «سید وحید حسینی» در این نشست ها، ضمن بررسی چالش ها و دغدغه های اعضای شورای عالی مراکز تحقیقات تروما، سوختگی و غدد، توانمندی ها و نیازمندی های این مراکز را پایش و دستورات لازم را صادر کرد.

او همچنین ضمن تاکید بر انجام فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی کاربردی و سازنده، انتقال تجربیات اساتید و پیشکسوتان عرصه علم به نسل های جوان را ضروری دانست و افزود: پیشبرد اهداف دانشگاه با همکاری همه اعضای مجموعه دانشگاه میسر می شود.

همچنین در این نشست که با حضور دکتر «محمدهاشم هاشم پور» معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه برگزار شد، اعضای شورای عالی مراکز تحقیقات تروما، سوختگی و غدد، نظرات و پیشنهادات و دغدغه های خود را در راستای افزایش فعالیت های مراکز تحقیقات، با رییس دانشگاه در میان گذاشتند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×