» شهرستان » مرکز تعمیرات تجهیزات سامانه هوشمند سوخت فارس به بهره برداری رسید
شهرستان
کد خبر:30650 | ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۴

مرکز تعمیرات تجهیزات سامانه هوشمند سوخت فارس به بهره برداری رسید

پرتو جنوب

معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در مراسم افتتاح و بهره برداری از مرکز تعمیرات تخصصی سامانه هوشمند سوخت در منطقه فارس هدف از راه اندازی این مراکز را تسریع بخشیدن به فرایند سوخت رسانی به مردم بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، با حضور معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و هئیت همراه بزرگترین مرکز تعمیرات تخصصی سامانه هوشمند سوخت مجاری عرضه در فارس به بهره برداری رسید.

جلیل سالاری معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، با اشاره به نقش و جایگاه مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در تامین پایدار سوخت به مردم گفت: با توجه به تعداد ۴۶۰۰ باب جایگاه سوخت در کشور با برنامه ریزی‌های صورت گرفته راه اندازی مراکز تعمیرات تخصصی تجهیزات سامانه هوشمند سوخت در مناطق از اولویت های این شرکت می باشد.

معاون وزیر در مراسم افتتاح و بهره برداری از مرکز تعمیرات تخصصی سامانه هوشمند سوخت در منطقه فارس هدف از راه اندازی این مراکز را تسریع بخشیدن به فرایند سوخت رسانی به مردم بیان کرد و افزود: با توجه موقعیت فارس در محور شمال به جنوب کشور و حجم ترددها و نیازمندی جایگاه‌های سوخت استان به تجهیزات سامانه هوشمند با راه اندازی این مرکز فرایند فعال سازی جایگاه‌های سوخت این منطقه تسریع خواهد شد.

صادقی رئیس سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، با بیان این موضوع که از زمان راه اندازی این مرکز در منطقه فارس تعداد خرابی های تجهیزات سامانه هوشمند سوخت مجاری عرضه بسیار کاهش داشته گفت: هماهنگی با شرکت پشتیبان تجهیزات سامانه هوشمند سوخت کشور برای ایجاد زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری لازم بمنظور راه اندازی این مرکز در سایر مناطق شرکت ملی پخش انجام شده است.

اسداله طاهری مدیر منطقه فارس با اشاره به نقش این مرکز در راه اندازی مجدد جایگاه های سوخت استان بویژه در زمان حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت در سال گذشته گفت: در حال حاضر به طور متوسط روزانه حدود ۱۰۰ قطعه تجهیزات مورد نیاز سامانه هوشمند سوخت ۳۲۸ باب جایگاه سوخت فارس در این مرکز تعمیر و مجددا به چرخه سوخت رسانی ارسال می شود.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×