» اجتماعی » نخستین یادواره شهدای امدادگر کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس برگزار شد
اجتماعی - شهرستان
کد خبر:33561 | ۲۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۵

نخستین یادواره شهدای امدادگر کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس برگزار شد

پرتو جنوب

در راستای دومین کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس، نخستین یادواره شهدای امدادگر کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس پنج شنبه ۱۹ مهرماه در شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پرتو جنوب؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس در این مراسم گفت: امدادگران کمیته امداد امام خمینی(ره) در کنار خدمات‌رسانی به جامعه هدف کمیته امداد، در دفاع از کیان ایران اسلامی از جان خود گذشتند تا درخت تنومند انقلاب اسلامی پایدار بماند.

مرتضی موصلی تصریح کرد: ۳۳ نفر از امدادگران کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس در دفاع مقدس در کنار خدمت‌رسانی به مردم و انجام ماموریت‌های اداری و کاری خود به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی به برگزاری یادواره شهدای امدادگر کمیته امداد فارس اشاره کرد و افزود: برگزاری این یادواره در راستای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و جان‌فشانی و انتقال پیام شهدا به نسل جدید به ویژه در شرایط کنونی که دشمن جنگ شناختی را راه انداخته است، صورت گرفت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس، برگزاری یادواره‌های شهدا را امری ضروری برای بصیرت‌افزایی و آشنایی نسل جدید با سیره شهدا دانست.

اجرای عملیات وعده صادق ۲ نشانه هوشمندی نیروهای امنیت کشور است

نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس در این مراسم با اشاره به عملیات وعده صادق دو گفت: این عملیات با هوشمندی و غافلگیری اجرا شد و این پیام را به صهیونیست‌ها داد که ما بر اصول و اندیشه‌های ایران اسلامی ایستاده ایم و ثابت کردیم که صادق الوعدیم و به پیمانی که با جبهه مقاومت بسته ایم، پایبندیم.

ابراهیم  عزیزی افزود: اگر رژیم صهیونیستی به رفتار‌های خود در منطقه ادامه دهد قطعا جبهه مقاومت هم در منطقه و هم در ایران پاسخی سخت و کوبنده به او خواهد داد.

از تعداد ۱۰۲ شهید امداد گر  کشور  ۳۳ شهید مربوط به کمیته امداد استان فارس است

مشاور رییس کمیته امداد کشور در امور ایثارگران با بیان اینکه کمیته امداد امام‌ خمینی ۱۰۲ شهید امدادگر دارد، اضافه کرد: از این تعداد ۳۳ شهید که حدود یک سوم از کل شهدای این نهاد می باشد، متعلق به کمیته امداد امام خمینی استان فارس می باشد.

حسین زاده ادامه داد: به این تعداد می بایست چندین هزار ایثارگر، جانباز و آزاده اضافه کرد که علاوه بر سنگر خدمت رسانی به محرومین و مستضعفان در میدان جهاد مجاهدت و حماسه آفریدند.

وی یاد آور شد آن چه بیان شد غیر از پشتیبانی امداد گران مخلص این نهاد از جبهه های حق علیه باطل در دوران هشت سال دفاع مقدس است که مردم انقلابی استان فارس نقش برجسته و درخشانی در کنار امدادگران این نهاد ایفا کردند و آمار ها و اسناد تاریخی گواه این حقیقت است.

در این مراسم از خانواده معزز این شهدا هم تقدیر شد.

خبرنگار: مازیار فتحی

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×