ديدار فرمانده انتظامي فارس با شهروندان در نظارت همگاني بازرسي 197
فرمانده انتظامي استان فارس با حضور در دفتر نظارت همگاني بازرسي(197)، از نزديك با تعدادي از شهروندان ديدار و به مشکلات آنان رسيدگي کرد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از خبرگزاري پليس، در راستاي تكريم ارباب رجوع، سردار “رهام بخش حبيبي” فرمانده انتظامي استان فارس و تعدادي از معاونان و روساي پليس هاي تخصصي با حضور در دفتر نظارت همگاني (197)، از نزديك با مردم ديدار نمودند و مطالبات آنها مورد بررسي قرار گرفت.
