برگزاري جلسه تعاملي معاونت وظيفه عمومي پليس فارس و اداره کل بهزيستي
جلسه تعامل و هم انديشي بين معاونت وظيفه عمومي فرماندهي انتظامي استان فارس و اداره کل بهزيستي استان برگزار شد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از خبرگزاري پليس، به مناسبت گراميداشت روز جهاني معلولين، جلسه تعامل و هم انديشي با حضور سرهنگ “علي اصغر زارعي” معاون وظيفه عمومي فرماندهي انتظامي استان فارس و دکتر “محمدرضا هوشيار” مدير کل بهزيستي استان فارس در اداره کل بهزيستي برگزار شد.
در اين جلسه، پيرامون تسهيل و تسريع در تعيين تکليف معلولان، ارائه خدمات ويژه براي معافيت ماده 6 بهزيستي، ماده 44 مکرر خانواده مددجو بهزيستي (مادران سرپرست خانواده) و معافيت پزشکي مشمولان معلول تحت پوشش بهزيستي تبادل نظر و بين دو مجموعه تفاهم نامه امضا گرديد.
در پايان اين جلسه، به پاس ارائه خدمات شايسته، با اهدا لوح تقدير از مدير کل بهزيستي استان فارس تجليل و قدرداني به عمل آمد.
