دستگيري باند سارقان باغ های “بخش ارژن”
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری اعضاي باند 3 نفره سارقان باغات با اعتراف به 10 فقره سرقت در “بخش ارژن” خبر داد. به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ “فرج شجاعی” در گفتوگو با خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از باغهای محدوده “بخش ارژن”، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور كار مأموران این فرماندهی قرار گرفت. وي گفت: مأموران انتظامی بخش ارژن با اقدامات پلیسی موفق شدند در اين خصوص 3 […]