145 کیلو تریاک در محور مواصلاتی بندرعباس- شیراز توقیف شد
فرمانده انتظامي استان فارس از دستگیری 3 نفر قاچاقچی و کشف 145 کیلوگرم تریاک در شهرستان داراب خبر داد. به گزارش پرتو جنوب، سردار “رهامبخش حبیبی” در گفتوگو با خبرگزاري پليس، بيان داشت: ماموران انتظامی داراب با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از جابهجایی تریاک با یک دستگاه وانت پیکان در محور مواصلاتی بندرعباس- شیراز مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. وی با اشاره به اشرافیت […]