برچسب زده شده با: فيروزآباد

گازگرفتگي در چادر مسافرتی 2 نفر را به کام مرگ کشاند

۱۴۰۳-۰۱-۱۲

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان “فيروزآباد” از فوت 2 نفر بر اثر استنشاق گاز مونواکسيدکربن خبر داد. به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ محسن ديداري در گفت‌ وگو با خبرگزاري پليس، اظهار داشت: در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر گازگرفتگي در اطراف يکي از روستاهاي شهرستان فيروزآباد، بلافاصله ماموران انتظامي به محل حادثه اعزام شدند. وي افزود: پس از حضور پليس و تيم‌هاي امدادي در محل اعلام شده مشخص شد 2 نفر مرد و […]

×