جهاد کشاورزی فارس، نخستین نهاد پیشگام در پیوستن به پویش ملی مدیریت انرژی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در راستای ایجاد همافزایی میان بخشهای تولیدی و خدمات انرژی، سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به عنوان نخستین نهاد اثربخش توسط مدیریت برق، رسماً به «پویش ملی ۲۵ درجه» جهت مدیریت هوشمندانه مصرف انرژی پیوست. به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، احد بهجت حقیقی گفت: در نشست تخصصی با میان مدیرعامل برق شیراز بر اهمیت حیاتی این همکاری در حفظ پایداری […]