دستگيري سارق کابل و تجهیزات مخابراتی در کازرون
فرمانده انتظامي شهرستان کازرون از دستگيري یک سارق کابل و تجهیزات مخابراتی با 8 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” در گفتوگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان ، دستگيري سارق يا سارقان در دستورکار پليس قرار گرفت.
وي افزود: ماموران کلانتری 11 محمدیه ضمن بررسی دوربین های مداربسته و انجام یک سری اقدامات پلیسی موفق شدند یک سارق کابل و تجهیزات مخابراتی را شناسایی و دستگیر کنند.
این مقام انتظامی گفت: سارق در تحقیقات پلیس به 8 فقره سرقت کابل برق و تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان کازرون اعتراف و براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.
