ديدار فرمانده انتظامي استان فارس با مردم در 197
فرمانده انتظامي استان فارس با حضور در دفتر نظارت همگاني (197)، از نزديك با مردم ديدار و به مشکلات انتظامي آن ها رسيدگي کرد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از خبرگزاري پليس، در راستاي تكريم ارباب رجوع، سردار “رهام بخش حبيبي” فرمانده انتظامي استان فارس ضمن حضور در دفتر نظارت همگاني (197)، از نزديک با تعدادي از مردم ديدار و به مشکلات انتظامي آنان رسيدگي کرد.
