» آرشیو » برگزاري مراسم هفته دولت و روز کارمند در شهرستان کازرون
آرشیو - شهرستان
کد خبر:10467 | ۵ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۲

برگزاري مراسم هفته دولت و روز کارمند در شهرستان کازرون

پرتو جنوب 0

مراسم هفته دولت و روز کارمند در شهرستان کازرون برگزار شد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومي فرمانداری ویژه شهرستان کازرون، چهارم شهريورماه، به مناسبت گراميداشت هفته دولت و روز کارمند، مراسم تجليل از کارمندان نمونه ادارات و دستگاههاي اجرايي شهرستان کازرون برگزارشد.

در اين مراسم محمدعلی بخرد فرماندارویژه شهرستان کازرون ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي دولت و روز کارمند اظهارداشت: هفته دولت فرصت مغتنمي است تا از تلاشها و زحمات بي دريغ کارمندان دلسوزتقديربه عمل آيد. تلاشگراني که با تعهد خالصانه و خدمت صادقانه به عنوان پيش گامان مسير تحقق اهداف نظام جمهوري اسلامي ايران گام برمی دارند.
نماينده عالي دولت درکازرون افزود: بي ترديد هفته دولت مجال گراميداشت ياد و خاطره شهداي کارمند را نيز به وجود آورده است، شهيداني که استوارانه در سال هاي انقلاب اسلامي و دوران جنگ تحميلي در مسير اعتلاي آرمانهاي مقدس ايران اسلامي ايثارگرانه دل از دلبستگي هاي دنيوي گسستند و بر اعتقاد خويش استوارانه راسخ ماندند.
وی با بیان اینکه نگاه دولت در مسیر خدمت به مردم فراتر ازسیاسی نگری است اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی بایستی با برنامه ریزی و همگام با برنامه های دولت گره گشای مسائل ومشکلات مردم باشند.
فرماندار شهرستان کازرون با تاکید بر نقش موثر مشارکت مردمی در اجرای پروژه ها تصریح گفت: در صورتی که طراحی واجرای پروژه ها با اقناع سازی عمومی و برخواسته از نیاز عمومی انجام شود شاهد ثمرات زیاد مشارکت مردمی در اجرای طرحهای دولتی وتسریع در انجام آنها خواهیم بود.
محمد علی بخرد همدلی مسئولان دستگاه اجرائی را ضروری برشمرد و افزود: با پرهیزازنگاه جزیره ای بایستی امور اداری را تسهیل نمود وشرایط را برای جذب سرمایه گذاری در شهرستان کازرون فراهم سازیم.
وی گفت: مسئولان شهرستان بایستی ازحداکثر اختیارات خود دررفع موانع تولید ومشکلات پیش روی سرمایه گذاران استفاده کنند.
رئیس شورای اداری شهرستان کازرون با اشاره به اقدامات انجام شده در سال گذشته آسفالت معابر روستایی بیش از 80 روستا در شهرستان، راه اندازی پست 66 کیلو واتی برق، بهره برداری از پروژه آبرسانی در بخش بالاده را ازمهمترین فعالیتهای دستگاه اجرایی برشمرد.
در این مراسم از کارکنان نمونه دستگاه های اجرائی شهرستان تجلیل گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×