» سیاسی » رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس تأکید کرد: اتمام پروژه های نیمه تمام در شهرستانهای فارس
سیاسی - شهرستان
کد خبر:31704 | ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۷

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس تأکید کرد: اتمام پروژه های نیمه تمام در شهرستانهای فارس

پرتو جنوب

رئیس ســازمان مدیریت و برنامه ریزی اســتان فارس در رأس هیئتی متشــکل از معاون بودجه، کارشناس معین شهرستان اقلید و رئیس گروه نوسازی عملکرد، وارد شهرســتان اقلید شد و با همراهی امام جمعه و نماینده مردم شریف شهرستان اقلید در مجلس شــورای اسلامی و فرماندار این شهرستان اقلید از پروژه های نیمه تمام در شهرستان اقلید بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه و بودجه استان فارس؛ محســن پاپری زارعی در بدو  ورود به شــهر حســن آباد از توابع شهرستان اقلید از پروژه احداث ســاختمان پاسگاه انتظامی و همچنین پروژه فاضلاب این شهر بازدید کرد.

بازدید از گردنه امامزاده اســماعیل(ع) و گردنه آســپاس با هدف تأمین اعتبار روشنایی- تعریض و رفع نقاط حادثه خیز این گردنه ها از برنامه های بعدی سفر رئیس ســازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس به شهرســتان اقلید بود.

پاپری زارعی در ادامه ســفر خود به شهرســتان اقلید، از جاده ارتباطی اقلید به ســورمق، مسیر ارتباطی اقلید به راه آهن، روکش آســفالت دشــت نمدان، پروژه تکمیل جاده جدید (راه روســتایی) ســه قالت- آب باریک – باغ نو- رضاآباد به گودکنگری، راه ارتباطی خنجشــت – چشمه رعنا، تأمین آب روستاهای نظام آباد و حسین آباد و سالن ورزشی نظام آباد و خنجشت بازدید کرد.

بازدید از پایگاه اورژانس جادهای شهر میان- دشت نمدان، بازدید از تونل اباصالح المهدی(عج) با هدف تأمین اعتبار برای خرید و نصب تهویه هوا برای این تونل، بازدید از پروژه احداث باشــگاه فرهنگیان اقلید و بازدید از سالن ورزشی شهید سلیمانی اقلید از دیگر برنامه های سفر شهرستانی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اســتان فارس به شهرستان اقلید بود.

از دیگر برنامه های سفر پاپری زارعی به شهرستان اقلید می توان به بازدید از ساختمان نیمه تمام مرکز جامع ســامت ولیعصر(عج) اقلید، بازدید از پروژه احداث ســاختمان نیمه تمام کتابخانه عمومی اقلید، بازدید از ســاختمان نیمه تمام بحران شهرداری اقلید و بازدید از طرح ساماندهی رودخانه بروک اقلید اشاره کرد.

پایان بخش برنامه سفر شهرستانی رئیس ســازمان مدیریت و برنامه ریزی اســتان فارس به شهرستان اقلید، تشکیل جلسه ای با هدف بررســی اعتبارات و هزینه کرد آن در راســتای تکمیــل پروژه های در حال ســاخت، بررسی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ها و راه اندازی سریع این پروژه ها بود که تصمیمات مهمی در خصوص حل این مشکلات  اتخاذ گردید.

یادآور می شود، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس با مشاهده وضعیت نامناسب صندلی های سالن جلسات فرمانداری شهرستان اقلید که مستهلک و قدیمی بود، دستور خرید ۱۰۰ صندلی برای این سالن را نیز صادر کرد.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×